søndag 24. oktober 2010

Søndag - Har ingen anelse om hva innlegget skal kalles.

Hei!

Da har søndagen kommet, nok en gang. I dag har jeg sunget på Sulamessa. Flinke Ragna spilte piano til. Tror egentlig det gikk ganske bra! Var mye bråk i hallen, men kan jo ikke vente annet egentlig. Masse boder, folk overalt osv. Sang "Come Away With Me" og "My Funny Valentine". Det er sånne sanger som er så vanskelig at jeg ikke klarer å akkompagnere selv, og da er det godt å ha Ragna. Hun er generelt god å ha, uansett.

Ellers i dag har jeg hatt en lang og god samtale med Alex(4 dager til jeg ser ham igjen!), og jeg har gjort litt historie. Nå har jeg en Gerschwinsang å øve på på kornett. Den er kjempevanskelig, men ekstremt kul også. Håper jeg får den til, sånn etter hvert.

Ellers; hva har skjedd? Fredag arrangerte jeg klubb for mine kjære jenter. Vi spiste taco og is, så x Factor og sang av full hals(både sanger vi kan, og ikke kan!). Fredagen ble jeg og Ragna dessuten omsider ferdig med tyskpresentasjonen. Den har hengt over oss lenge, lenge nå, så godt å få det unna, selv om det ikke gikk sånn superbra.

Tror at neste skoleuke skal bli overlevelig. Er jo bare fire dager! Dessuten liker jeg i grunn skolen, mye bedre enn i fjor hvertfall. Det meste av grunnen til det er fagene, for klassen er jo like genial som den var i fjor! Nå har jeg nemlig ikke dans og drama, heller ikke naturfag og engelsk, og to timer mindre matte!

Har ikke stort mer å skrive jeg. Ville bare oppdatere verden litt. Jeg nyter verden, prøver å ikke irritere meg over snøen, og tenker at nå burde jeg øve og skrive øvingslogg. Så kanskje jeg skal gjøre nettopp det. Eller?

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!