torsdag 14. oktober 2010

Torsdag - Slitsom uke.

Hei!

For ei uke! Føles som om den har vart i to uker, minst, og ikke bare tre dager. Og det er evigheter siden høstferien!

Så, i korte trekk: Hva har skjedd? Mandag. Fikk 5 på sosiologiprøva. Kornettime, og korps, hvor jeg bl.a spilte piano på "Til Ludvig" sammen med korpset. Gikk ikke så bra, men skal øve mer. Tung og slitsom dag.

Tirsdagen var ikke særlig mye bedre. Klarte å slette hele Musikk i perspektivmappa. Alle notatene mine, alle oppgavene jeg hadde gjort, fosvant. Siden jeg sletta det fra minnepennen, fant jeg det ikke igjen heller. Jaja, ikke stort å gjøre med. Ellers var jeg på et sangoppdrag på en markering for Psykisk helse-dagen. Det gikk ganske greit. Mange spennende foredrag å høre på også! Utrolig hvor mye forskjellig man får vært på med å ha sangoppdrag.

Onsdagen var skoledagen mye bedre. Vi hadde Ergonomi og bevegelse(som er skikkelig søtt), vi så film i både sosiologi og norsk, og sangtimen var artig. Sånt likes! Så begynte ting å gå galt. Først klarte jeg og Ragna å miste to busser! Den første bussen er vi vant til å miste, så vi satt i aulaen fram til litt før halv fire. Da gikk vi for å ta bussen. Det skal faktisk ikke gå ann. Den kjjørte et halvt minutt før vi var framme ved busstoppet. Vi valgte å takle dette med ei total latterkrampe, så det gikk fint. Kom ikke hjem før fem, og da hadde jeg masse lekser å begynne på. Det fikk jeg imidlertid ikke gjort, for min kjære, stasjonære data hadde plutselig bestemt seg for å klikke! Hva gjør man med sånt? Jeg var livredd for å miste musikken min, blogginnlegga mine og alt jeg har på den dataen. Ble til at jeg ble med mamma og pappa, som skulle på et informasjonsmøte på Fagerlia. I mens satt jeg i gangen og gjorde lekser. Hadde blant annet en norskstil å levere. Etterpå hadde jeg kontaktmøte, før jeg dro hjem. Og pappa klarte å fikse dataen min! Så glad jeg ble. Ingenting er sletta, og jeg slipper å bære med meg den bærbare fram og tilbake.

Den siste gode tingen (og forsåvidt den beste også), var at jeg fikk bestilt billetter til Stavanger i går! Om to uker får jeg se Alexandermin igjen. Jeg gleder meg!

Vi har vært sammen i 21 måneder, altså 1 år og 9 måneder. Så glad jeg er for å ha deg Alex!

Nå har vi straks framføring i musikk i perspektiv. Har om operaen i Italia. Etterpå følger begrepstest i samfunnsfag, en mattetime, en pinaotime (gleder meg!=) og fire timer kor. Vi må jo øve på requiemet ...

Ser fram til helg nå, virkelig! Er utslitt allerede. I helga må jeg øve til Sulamessa, gjøre ferdig tyskprosjektet som mest sannsynlig skal framføres på tirsdag. Ellers har jeg store planer om avslapning, og så skal jeg i to selskaper på fredag! Jeg kan ikke vente på helg.

Da tror jeg ikke at jeg har så mye mer å meddele min kjære blogg. Vi snakkes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!