søndag 17. oktober 2010

Søndag - Uke 41 er så godt som over.

Ja, seriøst, denne uka har vært utrolig lang! Unntatt helga selvfølgelig; den har som vanlig rast av gårde. Fredagen feira Silje bursdagen sin, med X Factor (som vanlig mener jeg mangt og meget om alle som framfører, hehe), Snickerskake og sosialisering. Gratulerer med dagen i går, Silje! Lørdagen fikk jeg sove så lenge jeg ville, og det gjorde virkelig godt. Formiddagen brukte jeg på å øve, og lesing av en utrolig spennende triologi som heter "Den mørke materien". Digger den. På ettermiddagen dro jeg til Sandra, for å tilbringe kvelden/natta der. Vi sang (Les: Gaula; stakkars Malin!), spiste kylling og ris, oppdaterte hverandre på alt mulig og spiste Pops. Hihi. Genialisme. Dessuten leste vi litt av "Berts dagbok" på svensk. Svensk er søtt, faktisk.

I dag måtte jeg hjem ganske tidlig, siden begge har en del å gjøre. Men vi rakk imidlertid å spise god frokost, og gå en tur for å kjøpe Ballerinakjeks, til tross for mye vind. Wii; gøy! Nå har jeg øvd på alle instrumenta, og gjort bittelitt mer tysk. Venter på at Ragna skal komme, så vi får gjort ferdig tysken og øvd mer til Sulamessa.

Det skjer mye neste uke; har tre sangoppdrag, ei mulig Musikk i perspektivprøve(håper vi ikke har det!), tyskframføring, og så skal jeg arrangere klubb på fredag! Den månedlige tradisjonen skal opprettholdes. Selvfølgelig!

Noe av jeg gruer meg aller mest til denne uka, er tannlegen i morgen. Vil ikke tenke på det en gang! Wæææ!

Forresten; har jo helt glemt å fortelle om Maskeblomstfamilien, som jeg så forrige søndag. Kjenner jo Andrea, hun som spiller Emilie i filmen, så var veldig interessert i å se hvordan filmen var. Jeg syns seriøst filmen var fantastisk. Bedre enn boka, spør du meg. Var oppslukt og grepet.

Ellers har jeg vel ikke stort mer å meddele.
Ha en fin søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!