torsdag 28. oktober 2010

torsdag - Reiseklar.

I dag skal jeg møte Alex igjen! Flyet mitt går 18:30 i kveld. Så må jeg vente to timer i Oslo, og så går flyet mit til Stavanger! Wii. Har ikke sett Alex på nesten tre måneder, så gjett om det skal bli gøy! I morgen blir jeg med ham på skolen. Ellers skal vi finne på noe med venner av Alex, og så tror jeg vi skal se "Nokas" på kino.

Apropos kino; var det i går også jeg. Jeg og Marte så "Keeper'n til Liverpool", en norsk ungdmosfilm. Den var søt og morsom, så det angres ikke. Det går så mange bra filmer! Fritt vilt 3 har jeg jo også egentlig planer om å se, og også "Social Network".

Nå har vi akkraut hatt framføring i samfunnsfag. "Hvorfor fins rasisme", var problemstillinga til meg og Ragna. Skal ha matte nå, før jeg setter kursen for musikkskolen for å ha piano og fire timer kor. Spiller en skikkelig rocka versjon av "Final Countdown" på piano; det er utrolig genialt!

Vi har bytta bok i Musikk i perspektiv. Nå kan det jo faktisk være at faget blir sånn noenklunde forståelig?

Tror ikke jeg har stort mer å skrive. Er trøtt; tok selvfølgelig lang tid før jeg sovna i går. Har ikke skjedd stort mer denne uka, bortsett fra at jeg fikk 5 på tyskprøva! Jeg som syns det gikk så dårlig!

Vi snakkes. God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!