lørdag 26. mars 2011

Lørdag - Korpskonkurranse overstått.

Jeg er stolt, glad og letta! Solevåg skulekorps gjennomførte i dag en svært bra konsert. For å være oss, har vi nesten ikke spilt bedre. Jeg opptrådte dessuten for første gang med flygelhornet mitt, og heldigvis gikk det fint! Fikk en smule panikk rett før, for fant plutselig ut at tredjeventilen på flygelhornet hadde hengt seg totalt opp. Heldigvis skulle jeg ikke bruke den, så panikken slapp taket ganske fort. Nå har jeg akkurat kommet hjem, spist mango & bananyougurt, og slapper av. Skal øve til sangtentamen, min neste store milepæl, og i kveld skal jeg ut igjen på Ørskog for å høre festkonserten og se premieutdelinga. Jeg tror ikke at vi vinner, men det er alltid spennende å se hva de synes om oss.

I går hadde korpset ei tre timers lang øving (utrolig slitsomt på en fredag; det skal sies), og så dro jeg rett i selskap til Sivert. Det var så utrolig koselig! Masse god mat og herlige folk å snakke med. Takk for en flott kveld, alle sammen! Apropos bursdager; søte Marie har bursdag i dag. Gratulerer med dagen!

Hva mer kan jeg si? Er utrolig full av energi etter en allerede lang og innholdsrik dag, og det føles rart å bare sitte stille. Kanskje jeg skal bruke energien på noe fornuftig?

Dag 15 - Dine favorittblogger. Skal jeg være ærlig leste jeg mange flere blogger før. Nå leser jeg stort sett bloggene til vennene mine for å finne ut hva de driver med, og noen ganger ser jeg innom en og annen blogg for å finne ut hva folk driver med. Min kjære venninne Sandra har en utrolig bra og populær blogg som jeg vil anbefale. Gå inn på http://www.sandrahelen.blogg.no/ Min kjære Isabel tilbringer jo året på folkehøyskole, og dette er også veldig interessant lesning. Du finner henne på http://www.isastanker.blogg.no/

For øyebliket var det bare disse to bloggene som slo meg. Jeg har rett og slett ikke tid til å lese så mye. Men har du en god blogg å anbefale (gjerne med god rettskriving og grammatikk!) er det bare å skrike ut. Det var egentlig bare dette jeg ville skrive om idag. Ha en flott dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!