onsdag 16. mars 2011

Onsdag - Dagen i punkter og andre merkelige ting.

Først av alt vil jeg bare få sende tusenvis av varme tanker og varme ord til alle i Japan som har blitt rammet av en eller flere katastrofer! Jeg tenker på dere, og skulle ønske jeg kunne gjøre noe som gjorde en stor forskjell for dere! Ord kan ikke beskrive hvor vondt det gjør å høre om alt dere må gå gjennom. Jeg beundrer dere stort!

Hei!

Helt seriøst, jeg har så dårlig humor for tida! Jeg er utrolig lei av meg selv. Ler og ler og sier dumme og umorsomme ting. Jaja ...

Sist gang jeg skrev har vel på lørdagen? (Det var forresten innlegg nr 350!). Lørdagskvelden dro jeg til Marte, og vi laget pizza og så på geniale programmer sammen med farfar og Chriss. Blant annet så vi på "Total Blackout", et program hvor deltagerne skulle utføre ulike oppgaver i blinde, som for eksempel å kjenne på ulike ting for å gjette hva det var. Eksempler på dette var en slange, en mann med piggsveis ... Ja, sånn kan det gå. Føler dessuten at jeg skriver som om jeg har norsktentamen. "Eksempler på dette" er typisk meg. Norsktentamen ja! Jeg fikk en gledelig overraskelse. Fikk 6 på norsktentamen i hovedmål! Dette kom helt uventa og brått på, men like fullt var det fint. Å skrive er jo noe jeg alltid har likt å gjøre ...

Søndagen var en fantastisk dag. Hadde besøk av noen av mine beste venner, nemlig Ragna og Hans Fredrik! Vi laga taco, og utrolig nok greide vi det, til slutt ... Ellers så vi litt av Hjerte til hjerte, prata og hadde det generelt genialt.

I går fylte min kjære morfar sytti år. En god del folk var samlet hos ham for å feire. Det var kjempekoselig, bråkete og livlig! Dro hjem og hadde en kjempefin samtale med Ida. Vi fikk vel egentlig snakka om absolutt alt mellom himmel og jord.



Denne uka har jeg også klart å bli forkjøla. Det er utrolig irriterende! Skal synge "Angel" på høyskolen i Ålesund i morgen, men hvis jeg er så tett som dette, vet jeg ikke om det går.

I dag skal jeg beskrive dagen i punkter. Føler meg rimelig ubrukelig i dag (ikke spør meg hvorfor), men akkurat det skal jeg vel klare:

1. Våkna til Megadeths "Good Mourning / Black Friday" som er min alarm klokka 06:10
2. Slumra fem ganger, til klokka var 06:35
3. Sto opp
4. Gikk på badet
5. Spiste knekkebrød med jordbærsyltetøy
6. Pussa tennene
7. Sminka meg
8. Ble kjørt til busstoppet av pappa
9. Tok Sularuta til Moa, hvor jeg bytta buss
10. Gikk av på Fagerlia
11. Prata med geniale folk om vonde muskler etc
12. Hadde gym, med styrketrening og sykling
13. Sosiologi med film og Toppris
14. Friminutt; høyskolekantina, så musikkskolen
15. Sangtime
16. Fritime; jeg så Paradise med Hans Fredrik og Ingvild
17. Norsk; trenger jeg si mer?
18. Gikk på Spar med Ragna
19. Skravla med Ragna på bussen hjem
20. Gikk hjem
21. Spiste pølse med brød
22. Øvde piano
23. Ble henta av Marte
24. Kjøpte kinobilletter
25. Handla smågodt og Imsdal på Ops
26. Så filmen "Anne +Jørgen =Sant"; en ok film
27. Kjørte hjem
28. Skrev ut en sangtekst
29. Så slutten av Hotel Cæsar
30. Ringte Sandra, uten å få svar
31. Sjekka Facebook
32. Ringte Alex
33. Skriver blogg

Herlighet, må være tidenes kjedeligste blogginnlegg. Jeg gir opp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!