fredag 17. juni 2011

Fredag - Utlada, men fornøyd.

Da har jeg kommet hjem fra en utrolig lang dag! Er utslitt og letta! All ventinga, nervøsiteten og alle menneskene som har små og store forventninger, har fylt hocet i hele dag. Det er litt av ei stemining i sånne eksamenslokaler; noen gråter, noen hopper av glede, noen er sinte og noen likegyldige. Jeg syns for min del det gikk bra da jeg var inne. Fikk noen vanskelige spørsmål, men klarte på et vis å ro meg ut av dem. Og jeg fikk 5 på sosiologieksamen! Herlig! Tusen takk for alle som har ønska meg lykke til og kryssa fingrene for meg. Og nå? Jeg har faktisk sommerferie! Er fremdeles tom; det blir alltid sånn når man er ferdig med noe man har jobba mot, men jeg begynner sakte, men sikkert å kjenne at den herlige sommerfølelsen kryper innover meg. Jeg nyter det! Nå skal jeg slappe av en times tid; så kommer snart folk fra min herlige klasse for å feire bursdagen min! Ha en flott kveld, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!