onsdag 15. juni 2011

Onsdag - Muntlig eksamen.

Hei!

Jeg har sovet så dårlig i natt! Har våkna flere ganger, drømt om eksamen, at jeg forsov meg osv. Jeg har hatt vondt i hodet og nærmest blitt gal av å tenke på tysk. For oddsene var jo soleklare; jeg kom til å komme opp i tysk! Etter en fantastisk gøy spillkveld sammen med Ragna, Audun og Hans Fredrik i går; var det litt av en nedtur å begynne å tenke på eksamen. Vi spilte Besservizer (noe jeg og Hans Fredrik vant; utrolig nok klarte vi til og med å resonnere oss fram til ordet "antonym"; jeg er nesten litt stolt!), Rappkjeft og spiste gode kanelboller. Dessuten fikk jeg bursdagsgave av Audun. Et kjempesøtt piggsvin! Min maskott.

Dagen i dag var kjempenervepirrende. Fikk så vidt i meg et knekkebrød. Satt og prata med Ragna og Jan Ivar, og vi var stålsatt på tysk. Da vi kom til aulaen klokka ti, så vi ganske riktig at vår kjære tysklærer skulle ha opp et parti med tysk II. Det var bare det at jeg ikke sto på lista! Jeg kom opp i sosiologi! Jeg vah relt sjokka. Jeg var jo helt innstilt på tysk; hadde jo til og med begynt å skrive meldinger på tysk. Følte nesten at jeg svikta Ragna og de andre da jeg ikke kom opp sammen med dem. Skjønt; nå har jeg roet meg ned. Jeg er faktisk veldig fornøyd! Sosiologi er jo faktisk et fag jeg liker og interesserer meg for. Skal ha problemstillinga "Hva får mennesker til å arbeide?", noe jeg tror det kan bli ok å jobbe med. Og det er akkurat det jeg skal gjøre nå. Arbeide. Ha en flott dag, og lykke til til alle dere som har eksamen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!