mandag 20. juni 2011

Mandag - Koselige dager.

Hei!

Ja, det er virkelig sant; etter at jeg ble ferdig med eksamen, har dagene vært fantastiske og fulle av sol og sommerting. Skraper til meg alt jeg kan av brunfarge og underlag, for skal jo til Syden i ei uke, og vil helst ikke sitte under parasollen halve uka fordi jeg har blitt solbrent. Fredagen hadde jeg invitert klassa til å komme for å feire bursdagen min, men det var mye annet som skjedde, så vi ble ikke så mange. Like fullt var det superkoselig. En av de beste kveldene på lenge. De som var der var Ragna, Rebekka, Henriette, Kristina, Hans Fredrik, Sivert og Jostein! Fikk et nydelig smykke av Ragna, penger, og et spill og en CD med ingen ringere enn Ørskog brass av Hans Fredrik! Hører på den nå faktisk. Ørskogbygdas midtpunktsangen var selvfølgelig også på den CD'en. For en fantastisk gave!

Lørdagen sløva jeg i sola, gikk en tur sammen med Elisabeth og solte meg enda litt til. Begynte dessuten på Jo Nesbøs "Gjenferd", som er utrolig spennende. På kvelden satte jeg, mamma, pappa og Elisabeth kursen for Brattvågen for å overvære et band jeg er veldig glad i; nemlig Hellbillies! Det var en nydelig kveld. Hellbillies var utrolig gode live; de var så flinke! Dessuten må det jo innrømmes at det var herlig å komme inn på noe med 18-årsgrense.

Da har vi altså kommet til søndag. Da dro jeg og Sandra på Egon; det var jo en del av bursdagsgava fra henne! Storkoste meg sammen med min beste venninne, som det er altfor lenge til jeg ser igjen ...

Idag er årets Restaurantdag, for min del. Etter å ha vaska og levert inn bøker på skolen, var vi ferdig tidlig. Jeg, Ragna, Hans Fredrik, Sandra og Marion stakk en tur på Peppes. Spiste et lite pizzastykke. Snart skal jeg på Dolly med Maritha og folka, og etter det må jeg ta bussen til byen alene (det blir kjempeskummelt!) for å være med på klasseavslutninga på Egon. Skal ikke spise der da; det må jo være en grense, hehe! Klokka sju skal vi se 3MU's avslutningskonsert! Har troa på at det kommer til å bli bra.

Ha en nydelig dag. Forresten; i går hadde min kjære bursdag. Gratulerer så masse med overstått! En stor dag, virkelig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!