onsdag 8. juni 2011

Onsdag - Så godt som sommerferie.

Hei!

Ja, jeg har utrolig nok så godt som sommerferie. Har fri helt fram til neste onsdag. Da skal jeg møte opp for å vite hva jeg kommer opp i, og hva jeg skal ha eksamen i neste fredag! Det blir mest sannsynlig tysk, har vi regnet oss frem til. Tysk! Det eneste jeg absolutt ikke ville opp i! Jaja, sånn kan det gå. Har store planer om å nyte uka som kommer, og ta bekymringene når de måtte dukke opp. I dag har jeg for eksempel vært på musikkskolen og hørt på tredjeklase som har hatt eksamen! Så både eksamen i sang, klarinett, horn og saksofon. Mye bra der altså! Da jeg kom hjem, hadde jeg imdilertid pådratt meg migrene, så nå har jeg sovet noen timer, og er heldigvis så godt som bra igjen. Nå venter jeg på at Ragna skal komme en tur! I morgen skal jeg finne på noe med Sandra, fredag skal jeg og Marte finne på noe, og det er MD-ball (ball for musikk, dans og dramalinjene). Lørdag skal jeg i selksap til Renate, og søndag skal jeg feire min 18-årsdag, sammen med ti andre fantastiske jenter! Jeg føler meg ganske så heldig!

Gårsdagen var en stort sett fin dag. I mattetimen spilte vi kort og Yazzy (sånn går det når man er ferdig med pensum), og så gikk vi ned for å se hvem som kom opp i eksamen. Det var egentlig et skikkelig antiklimaks da vi så beskjeden om at vi skulle møte neste onsdag. Vi hadde tysk etter det, hvor vi ble drilla og øvde masse mot den eventuelle muntligeksamen. Sosiologi fulgte på, og så gikk jeg og Ragna på Spar. Supersøtt! Bokstavelig talt; vi kjøpte sjokoladekjeks. Da jeg kom hjem, måtte jeg øve. Fordi jeg var syk i forrige uke, og dessuten var i Stavanger, hadde det blitt altfor lite øvin. Nå måtte jeg øve til spilleoppdraget. Det var kjempekoselig! Å spille der altså, ikke øve. Mange hyggelige mennesker som satte pris på det jeg gjorde. Jeg ble faktisk invitert til å synge på julebordet til Pensjonistforeninga deres i november! Jeg lovte å tenke på det og sjekke kalenderen, men kan aldri tenke meg at det står oppført noe den 25. november. Hehe.

Nå kom Ragna, så jeg må løpe. Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!