mandag 6. juni 2011

Mandag - Full av savn og eksamensnerver.

God morgen!

Tittelen kunne ikke vært mer treffende. Jeg savner Alexander så ubeskrivelig mye! Er så lei av å si det. Skulle ønske vi bodde litt nærmere hverandre! Bare bittelitt nærmere hadde virkelig ikke skada. Helst skulle han bodd her.

Har i alle fall hatt ei fantastisk helg! Den har vært perfekt, faktisk. Vi har vært masse i byen, gått tur i det fine været, spist is, hørt "Call Upon The Wicked"; ei plate av Seven Witches som var overraskende bra, skravla, drukket hjemmelaget milk shake og ellers hatt det max genialt! Jeg fikk til og med massasje av Alex' utrolig flinke besteforeldre. Jeg er litt plaga med vondt i skuldrene, så gjett om det gjorde godt! Ellers må jeg bare si: Jeg elsker gutten min! Denne helga kan jeg leve på lenge.

Trodde karakterene våre skulle komme i dag, men det gjorde de tydeligvis ikke. Jaja, det funker vel. I morgen er første trekkdag til muntlig eksamen. Jeg håper egentlig at jeg kommer opp da, eller på onsdag. Vil bli ferdig med eksamen denne uka! Det frister ikke å bruke helga eller neste uke på eksamen. Virkelig ikke. Dessuten; jeg har bare ei uke igjen som 17-åring. Neste mandag fyller jeg 18. Jeg både gleder og gruer meg! Syns egentlig det høres litt skummelt ut, å plutselig være myndig, å kunne ta avgjørelsene selv. Samtidig tror jeg nok at det på en del områder kan bli ganske så kjekt!

Da ønsker jeg alle som skal ha muntlig eksamen lykke til, og så gjør jeg meg klar for dagens to første timer: Historie! Jeg håper at jeg skal holde ut savnet. Det pleier jo å gå fort, sånn etter hvert, i alle fall? Og jeg skal jo faktisk utrolig mye. Eksamen, bursdag, korpstur, ei uke til Syden med foreldra mine, muligens en tur til Oslo, Moldejazz og i august; da kommer Alexander! Håper selvføleglig å få se ham før, men sommeren er ganske fullbooka for oss begge.

Ha en strålende dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!