fredag 26. august 2011

Fredag - Rettslæreblogging.

Hei!

Mens de andre henter bøker, fant jeg ut at det muligens var på sin plass med et blogginnlegg. Mangler fremdeles bok i Rettslære, men håper på å få den snart! Er utrolig frustrerende å ikke ha bøker. Får så mye å ta igjen.

Hjelp! Her er visst ganske mange spreke folk i klassa. Når folk erklærer at tre dager med trening i uka er lite, må jeg innrømme at jeg føler meg ganske usprek. Men, det er vel best å legge fakta på bordet, ikke sant? Hehe.

For å beskrive denne uka med et ord: Stemmeløs. Har gått rundt som et pipende vesen siden søndag nå. Nå er jeg endelig på bedringens vei! Er tydeligvis en virusinfeksjon jeg har fått på stemmebånda, men tror den holder på å trekke seg tilbake. Og det er bra, for det er ekstremt irriterende å ikke få sagt alt jeg vil si.

Var på kino med Marte på onsdag! Utrolig rar, morsom og fascinerende film. "Få meg på for faen". Anbefales! De snakker Sunnmørsdialekt også, i alle fall noe som ligner!

Ellers har jeg faktisk ikke stort å fortelle. Tror jeg tar helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!