lørdag 13. august 2011

Lørdag - Har så mye å skrive om at.

Det er helt sant. Jeg har så utrolig mye å skrive om, og da, typisk nok, forsvinner inspirasjonen. Jeg aner nemlig ikke hvordan jeg skal begynne. Har hatt to fantastiske uker sammen med verdens beste kjæreste; og deretter en utrolig koselig campingtur sammen med to av mine beste venner! Kunne ikke ha ønsket meg en bedre måte å tilbringe tida på! Savner Alex så utrolig mye, men klamrer meg til de gode minnene og vissheten om at det vil bli så mange flere! Vi har spilt kort, vært masse sammen med Sandra og Kristian, endelig spist tandori (Alexs yndlingsrett), sett "Two And A Half Men", "Family Guy" og andre geniale tv-show, spist på Egon, sett "Friday The 13th" sammen med Silje og Nicklas, hatt latterkrampe sammen med Ragna, laga taco sammen med Vebjørn og Kristian, laga sanger, hørt på nydelig musikk (kommer med anbefalinger senere!), prata og ledd mye! Har ingenting å klage på jeg!

Det var forferdelig da han reiste på torsdag; hadde jo blitt så vant med å ha ham på besøk! Heldigvis skulle jeg til Hellesylt sammen med Sandra og Marita. Vi har hatt en kjempefin campingtur; grilla, spilt massemasse kort, Yazzy og terningspill, spist is, spist frokost ute, solt oss, lest ... Det var den beste terapien jeg kunne få for savn! I kveld skal jeg spise hjemmelaga pizza sammen med familien. Mandag planlegger jeg en shoppingrunde for å kjøpe nye klær til skolestart, som faktisk nærmer seg med stormskritt, og på kvelden en spillkveld med Ragna og Hans Fredrik. Ellers har jeg ikke store planer.

Noe utrolig rart som skjedde på torsdag, da jeg og Elisabeth var innom Moa en liten tur. Da jeg gikk inn på OPS, begynte alarmene å pipe som besatt. Vi trodde kanskje det var noe jeg hadde i veska, så jeg tok den av, men det peip fremdeles. Elisabeth sjekka også, men det var ikke henne det peip på grunn av. Tok deretter av meg solbrillene, og det hjalp ikke. Tok mobilen ut av lomma, men fortsatt hylte alarmen. Siden jeg ikke kunne ta av meg mer, ble jeg sittende ute mens Elisabeth kjøpte det jeg skulle ha. Utrolig rart! Mulig det var skoene mine da, for de har nagler på, men ... Glad alarmen begynte da jeg gikk inn og ikke ut; hvis ikke kunne de jo ha trodd at jeg hadde stjålet noe!

Tror jeg skriver mer når jeg har noe å komme med jeg. Gratulerer så masse med dagen til deg, Elise!

Ha en nydelig kveld, kjære mennesker. De to siste ukenes sanger:
Isole - Demon Green.
Meliah Rage - Ungodly.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!