onsdag 23. september 2009

Onsdag - Sløv oppdatering.

Hei mennesker!

Lenge sidne jeg har skrevet nå; skikkelig lenge siden faktisk. Det har i grunn ikke skjedd så mye. I går måtte jeg dra hjem fra skolen; var så sykt kvalm. Har vært hjemme i dag også; og godt var det. Spydde i sted! Det er så fælt det. Nå går det endelig bedre da, så det blir nok skole i morgen.

Mandagen var en ganske vanlig dag; med skole, kornettime, korps og lekser. Som du skjønner; ikke stort å si om den. Søndagen var litt koseligere! Jeg sov lenge, og så var det familieselskap i firetida. Det var kjempekoselig; masse god mat og mange mennesker jeg er gla i på en gang. Resten av kvelden ble brukt på å fylle mammas nye iPod med musikk(tror jeg har klart å gjøre ne feil, slik at mange av sangene hennes havner på min også, irriterende!) og en lang og etterlengta samtale med Isabel. Evig koselig var det!

Jeg vet ikke hva mer jeg skal skrive. Er litt stressa; vi har mye å gjøre på skolen for tida. Har akkurat levert ei engelskoppgave, gjort matteleksa og sett over novelleanalysa jeg skal levere på mandag. Ellers har vi ei ganske stor naturfagprøve, i to kapitler, neste torsdag. Jeg har nesten ikke øvd heller denne uka heller … Uff, blir så stressa! Må bare prøve å ta en ting av gangen. Orker ikke så mye nå uansett. I morgen er det jo bare korps, ellers skjer det lite. Fra fredag til lørdag skal jeg overnatte hos Marita; det blir bra! Lørdagskvelden er det muligens tacolaging sammen med Vebjørn, og ellers har jeg egentlig planer om å få vært sammen med både Sandra og Marte i løpet av uka, samt en tur til frisøren. Sandra skulle egentlig bli med meg hjem i går, men jeg ble jo syk …

13 dager til jeg drar til Alex! Kan det ikke bare bli høstferie?

Tror vi får snakkes jeg; beklager et veldig kort og merkelig blogginnlegg. Kos deg!

Dagens sang: Megadeth – Endgame.

Forresten; har endelig fått meg mikrobølgeovn og lært meg hvordan den fungerer! Har akkurat laga meg pizzasnurrer, og klarte å få ned en på et vis. Begynner å bli sulten nå, og det er et godt tegn på at jeg begynner å bli frisk.

Ellers har jeg fått bøker i dag. Mange hadde så lange titler at jeg ikke husker noen av dem omtrent, hehe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!