tirsdag 29. september 2009

Tirsdag - Rot.

Heija.

Det er siste time, og vi diskuterer "Ta sjansen", et arrangement der førsteklassene opptrer for hverandre. Vi skal spille "Feeling Good" av Michael Buble. Jeg skal synge. Det er fredagen etter høstferien, så vi har ... God tid. Joda.

I dag er sang dessverre avlyst, så jeg skal bruke ettermiddagen til å gjøre lekser og øve sang. Mulig jeg skal spise landgang? I halv sjutida kommer Sandra, og overnatter. Det blir så koselig! Gleder meg.

I går fikk vi en "hyggelig" beskjed. Tyskprøve på onsdag! Uff da. Det kommer ikke til å gå bra. Ellers har vi som sagt naturfagprøve på torsdag. Håper jeg har kontroll.

Ellers; dagen i går var skikkelig kjip egentlig. Fikk sykt vondt i hodet på kvelden, og ellers var kornettimen avlyst. Og korpstimene tok ganske lang tid, særlig da jeg begynte å få vondt i hodet. Heldigvis hadde jeg søte samtaler med Alex og Isabel i går da, og det løfta humøret mitt en del hakk!

Uff, vil bare få publisert dette blogginnlegget. Har ingenting å si uansett. antibloggskrivingshumør. Har jeg fortalt om helga da? Ja, jeg har vel det, bortsett fra søndagen. Søndagen kom Sandra en tur. Vi hadde en herlig dag med babling og godterispising og total sløvhet. Elsker sånne søndager; Sandrasøndager.

Til slutt må jeg bare fortelle at dansetimen faktisk var ganske morsom! Sikkert sånn once in a year. Skal heldigvis bare ha en i uka, i tillegg til den alenegreia på onsdagen. Vi hadde kreativ dans i dag, og jeg var på gruppe med Henrik, Ingvild og Eirin Mari. De var så sykt flinke å hjelpe meg og ikke få meg til å føle meg som en komplett idiot(skjønt; det var det jeg var).

Ok, men nå begynner hodepina å melde seg. Trenger mat. Vil hjem.

Gratulerer med dagen, tante-Karro.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!