torsdag 17. september 2009

Torsdag - Og ellers skjer det lite.

Hallo!

Torsdagen er en typisk bloggskrvingsdag. Det skjer liksom ikke så mye, og så har vi ikke lekser til fredag som regel, bare å øve selvfølelig. Skjønt; vi har nesten aldri dagslekser. Det er skikkelig merkelig; å ikke ha alle leksene samla på et sted osv. Jaja, nok om lekser i dag.

Det blir vel muligens et litt oppstykka blogginnlegg dette, for skal på korps nå snart. Gleder meg til å høre hvordan Vebjørn har hatt det i Polen! Ellers er det bare en time, så det skal gå fint. Ellers i dag blir et hotel cæsar, sikkert litt øving(har akkurat øvd kornett, faktisk; spiller ”Air”), og så skal jeg snakke med Ida. Det er altfor lenge sida!

Dagens sang: Metal Church – Gods Of Wrath.

Ok, i morgen er det da omsider framføring av “Kråkevisa”. Gleder meg faktisk, selv om jeg kommer til å være sykt nervøs! Ellers gleder jeg meg til å ha spilletimer igjen. Ei uke går vel, sånn egentlig, ganske fort. Det er straks bare to uker igjen før høstferien! Wii! Utrolig, men sant.

Ellers; etter skolen en gang i morgen skal jeg møte en god del av ”gjengen”, og så skal vi på kino for å se ”Jenta som lekte med ilden”, fortsettelsen av ”Menn som hater kvinner”. Bøkene er fantastiske, og den første filmen var meget bra, så gleder meg stort til å se den. Lørdagen skal jeg finne på noe med Silje og Sandra, og søndagen er det familieselskap hos Marte. Så jeg tror nok det blir ei fin helg.

I dag hadde vi matteprøve. Den var krevende(så mange tall å holde styr på), og på slutten fant jeg et par feil jeg plutselig måtte rette på. Har en litt dårlig følelse, men den er i alle fall overstått. Ellers har kor blitt flytta fra sjuende til åttende time! Det er egentlig ganske kjipt; mye bedre å få fri tidligere så vi kan rekke bussen, enn å ha en fritime midt inni dagen. Menmen; det var veldig artig på kor i dag da. Vi sang ”Blåmann blåmann bukken min”, faktisk. Det ble fint! Etter kor stakk jeg, Ragna og Marion på butikken. Melkesjokoladepower! Det er noe med torsdager altså. Jeg savner Torsdagsmuffinsen, Birgitte!

I går gjorde jeg nesten ingenting, men det var en fin dag likevel. Fikk gjort unna en del øving og lekser, og alt var så mye bedre enn tirsdagen! Det skjedde ikke så mye på skolen, men det var OK likevel. På kvelden så jeg X faktor og skravla med Sandra.

Noe mer jeg burde fortelle? Jo, i dag hadde vi lytting. Vi ble delt inn i grupper, og så skulle vi gjengi et stykke vi hadde hørt et par ganger, ackapella. Det viktigste var at vi gjenga stemninga. Var på gruppe med Eirik, Jenny, Vegard og Bror. Det er så uvant at vi får gjøre sånne ting på skolen; synge og høre på musikk og sånn mener jeg. Det skal framføres neste lyttetime, og det er litt skummelt, siden vi ikke er klar i det hele tatt. Menmen …

MSN tvang meg til å laste ned en ny versjon i går; hvis ikke kunne jeg ikke logge inn. Den versjonen funka kjempedårlig på leselista, så tror jeg må begynne å bruke Windows Messenger. Der kan jeg ikke se personlige meldinger engang. Kjipt, menmen. Er egentlig litt lei av MSN uansett.

Tror jeg stikker jeg, så jeg rekker å publisere før korps. Skriver vel på søndag eller noe med en liten helgeoppdatering.

Vi snakkes da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!