torsdag 3. september 2009

Torsdag - Septemberblogg.

Heihei.

Da er det plutselig torsdagskveld, og jeg fant ut at jeg skylder bloggen min en liten oppdatering. Bloggen min er koselig; den har alltid tid til å høre på meg. Seriøst, det har allerede blitt september! Jeg liker ikke september, så det er godt den er her så vi kan bli ferdig med den.

Det er bare det at jeg har ytterst lite å skrive om. Det er faktisk helt sykt! Jeg har fått fiksa Internet på skolen(mulig det blir en skoleblogg eller to i år også), og dramatimene på tirsdag var like kule som forrige gang. Bortsett fra en stygg lekseprøve da. Uff da; den har jeg glemt. Uansett; i dramatimen denne gangen skulle vi blant annet lukke øynene, mens ”partneren vår” skulle gi oss kommandoer om hvor vi skulle gå. Dette gikk på å kjenne igjen og skille ut den stemmen man måtte følge. Gøy!

Matteprøva som egentlig skulle være i dag, ble forresten utsatt til uke 38. Bra!
Ellers; hva skjer da? Har plutselig ingenting å skrive om. Hadde sangtime på tirsdag da, og der sang jeg Shania Twains ”From This Moment On”. Nydelig sang! I morgen er det faktisk fredag igjen. Denne uka har utrolig nok gått ganske fort. Gleder meg til å ha sangtime igjen altså, virkelig!

I går var en skikkelig kjip dag, sånn egentlig. Skoledagen var lang, og spillinga gikk så utrolig dårlig, både med sangen og kornetten. Heldigvis gikk det bittelitt bedre i dag da! I halv sekstida i går lysna det litt da. Jeg dro til Marte, og vi rusla en tur på butikken og kjøpte ferdigbrownies. Jeg var i alle fall ikke i slaget for å gjøre så mye. Så var det brownieslaging, og seriøst; vi tok dem ut av ovnen rett før hotel cæsar begynte! Bedre tima kunne det faktisk ikke bli. Første episoda vi ser av cæsar sammen i år, så det var virkelig på tide.


Ellers har Marte fått seg en ny katt. Pus, som han heter, er skikkelig søt, og vill! Den lille kattungen klarte å rote seg inn i hekken da, så vi måtte lokke ham fram. Det tok sin tid, men heldigvis gikk alt bra. Pus er i god behold, og vi er glade!

Det var jo faktisk valgdebatt i går. Veldig interessant, selv om det ble litt lenge til slutt da. Aner ikke hvilket parti jeg ville stemt jeg. De fleste har jo saker jeg støtter, og mener ting jeg er uenig i.

Å herregud; jeg er i et sånt sykt usaklig humør i dag. Vet ikke om jeg er trøtt eller opplagt, stressa eller avslappa … Forvirrende.

Tror jeg bare slutter av jeg; er altfor rastløs og sløv på en gang til å skrive noe mer, fornuftig eller ufornuftig.

Forresten; har meldt meg på høstkurs! Det er den 13. til 15. november. Det blir bra! Får møte Alex masse venner av meg igjen der.

Skal bare si enda en veldig viktig ting, for min del i alle fall. Jeg drar til Alexander i høstferien, mest sannsynlig tirsdagskveld, og blir der til søndagen! Vi skal bestille billetter i kveld. Det er grusomt, ekstremt lenge til høstferien, men det skjer i alle fall, langt der framme. Det er godt å tenke på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!