fredag 27. mai 2011

Fredag - Musikkmaskina og endelig helg.

Hei, kjære mennesker!

Endelig er det fredag! Jeg har nettopp kommet hjem fra Musikkmaskina, ei forestilling som ble satt opp av musikkskolen og danseskolen på Sula. Både mandag, onsdag, torsdag og i dag har jeg vært på øving, og omsider var det forestilling. Konseptet var liksom at ei jente skulle lse til musikkprøve. Så sovner hun og drømmer om musikken, og neste dag er hun fullstendig forberedt. Jeg var med på tre nummer, og det gikk dessverre ikke så bra for min del, men helheten ble veldig fin, tror jeg. Publikum var i alle fall fornøyde, og det er jo i hovedsak derfor man har forestillinger, er det ikke? Uansett; det er slitsomt å være med på sånne ting; det er mange mennesker, mye lyd og masse som skal organiseres. Kjenner at det skal bli godt å slappe av med ei bok og nachos i kveld altså! Har faktisk ikke flere planer for helga, bortsett fra å øve, og Gla'dag på søndag. Da skal jeg visst spille noen sanger solo, synge en eller to sanger og spille sammen med korpset. Så detb lir en slitsom, men forhåpentligvis fin dag!

Ellers; har det skjedd noe nytt siden sist? Paradise er spennende, og neste uke går den omstridte serien inn i finaleuka! Ellers hadde jeg en utrolig søt samtale med Isabel i dag. Jeg tviler på at det har skjedd stort mer. I går hadde vi fri, fordi tredjeklasse hadde eksamen, så jeg benyntta formiddagen til å ha besøk av min herlige venninne, Ragna. Vi begynte endelig å øve inn en ny sang. Denne gangen ble det "To Make You Feel My Love"; en fantastisk kjærlighetsballade, spør du meg. Så får vi bare håpe at jeg klarer å formidle teksten!

Nå skal jeg visst spise, så blir et kort innlegg i dag. Det går vel egentlig helt fint, for hadde lite å fortelle. Skoledagene er supersløve og sosiale. Ingen gjrr noen ting, annet enn å spekulere rundt hva vi muligens kan komme opp i. Men, hva er vitsen i å spekulere, sånn egentlig?

Og ellers ser jeg masse fram til onsdag, da jeg omsider får se min kjære igjen!

Ha en skjønn helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!