onsdag 18. mai 2011

Onsdag - Blogging er gøy.

Hei!

Wow, tror ikke dette har skjedd på lenge. Jeg skriver blogg to dager på rad. Det må feires. Men jeg følte for å fullføre bloggutfordringa mi. Her er mine mål for de neste 28 dagene:

- Å ikke stryke på eksamen. Det er vel oppnåelig eller?
- Å ikke stresse altfor mye. Litt verre, men håper jg klarer det.
- Å feire min 18-årsdag!
- Å få lest ferdig alle bøkene jeg har begynt på.

Joho, jeg er ferdig! Jeg klarte det!

Ellers; hva mer kan jeg si? I dag skal jeg på Moa med min kjære Marte, og dessuten skal jeg snakke med Ida. Altså kommer det til å bli en flott dag! Men jeg har jo faktisk glemt å fortelle om tante Berits 50-årsdag, og Moaturen med Sandra, Helene og Marita! Jeg tar den først jeg. Den var så søt. Jeg har faktisk på meg et helt nytt antrekk som jeg kjøpte den dagen; dongeribukse og en grønn topp. Spiste dessuten en herlig calzone! På kvelden dro jeg til tanta mi. Hun hadde virkelig ordna et supert selskap, og sangene mine gikk i alle fall sånn passe bra. Kosa meg i alle fall sammen med de morsomme menneskene jeg er i slekt med. Når jeg først er i gang med oppramsinga, kan jeg jo nevne at sommersamlinga ble koselig. Hang sammen med Birgitte, Ragna og Hans Fredrik, og da blir jo det meste som opprinnelig er kjedelig, ganske artig.

Nyt dagen, godtfolk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!