søndag 11. april 2010

Søndag - Landsmøte og sånn.

NBfU’s landsmøte er vel overstått! Ser tilbake på ei flott helg med masse sosialisering (møtte mange søte folk igjen, og ble kjent med enda flere), sjokoladespising, nye erfaringer og gode vedtak! Ikke minst et styre jeg tror kan utrette meget mye fornuftig i året som kommer! Takk for ei flott helg! Må forresten også nevne at vi hadde besøk av en genial stand up-komiker i går. Det eneste minuset jeg kan komme på med helga, var at jeg fikk migrene på fredagen. Måtte legge meg ca halv elleve, noe som var utrolig kjipt! Var bare så kvalm og hadde så vondt i hodet at jeg ikke orka å være oppe lenger. Får nesten alltid vondt i hodet av å reise. Skjønner ikke det jeg; hadde jo både spist og drukket nok, og jeg var jo ikke nervøs eller stressa.

Hei, forresten.

Hvem slo Viking 3-1 i dag? Ingen andre enn AaFK det nemlig! Jeg er mektig stolt av laget mitt. Serieledere! Få av oss hadde vel trodd det, eller hva?

Uff, det er egentlig ganske tomt her. Savner de herlige folka jeg var sammen med på landsmøtet. Det er en stor overgang å gå fra fullt av leende folk rundt seg, til et nesten stille hus. Dessuten er det ei stund til jeg ser disse menneskene igjen! Her hjemme er det jo ikke akkurat mye å drive med, i alle fall ikke i dag. Har akkurat forsøkt å gjøre tysk, siden vi har prøve i morgen, men adjektivbøyinger er visst ikke min greie. Uff. Gleder meg hvertfall til helga! Fredagen er det da altså ball(vurderer faktisk å kjøpe ny kjole!), lørdagen er det generalprøve, og søndagen skal jeg synge tre sanger på en konsert med Sula gospelkor. Dessuten skal Inspire også opptre på søndag. Mye artig i vente med andre ord! Må bare komme meg gjennom denne rimelig kjedelige uka. Ikke minst har vi ei skummel dramaframføring på tirsdag! Har ikke fått øvd en gang; siden jeg har vært borte alle gangene.

Denne helga var visst tida for å miste noe. I går klarte jeg på under en time både å miste bakstykket til øredobben min(ja, bakstykke, ikke bakdel eller bakpart), og nøkkelkortet til rommet mitt. Heldigvis delte jeg rom med min kjære Ida. Bare sånn btw, liksom.

Uff, kommer ikke på noe å skrive egentlig. Er egentlig en smule stressa; skal rekke å gjøre så mye. Først og fremst bør jeg øve sang. Pluss at jeg bør begynne å trene for alvor på kirketonearter, rytmer, melodidiktater og akkorder i ulike omvendinger. Ja, vi har ei stor, stor prøve i anvendt musikklære neste fredag. Den avgjør så godt som hele karakteren vår i det faget, så vidt jeg har skjønt!

Ok, tror vi kan snakkes når jeg har noe mer fornuftig å komme med. Ha en fin kveld. Håper helga di har svart til forventningene!

Oi, dette blogginnlegget ble virkelig kort det. Men, det er vel ingen vits i å fylle det med mer enn nødvendig?

Helgas uttrykk: ”Gjett hva jeg akkurat tråkka på?”
Helgas høytidelighet: Safarikjeks!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!