torsdag 22. april 2010

Torsdag - Natalies verden.

Hei.

Uff, jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg blogger; er egentlig ganske … Hmm, jeg vet ikke. Tom og sliten er vel to ganske dekkende ord. Legger jeg på tankefull, glad og alvorlig, har vi vel oppsummert hodet mitt sånn ca. Hvor ofte er man bare i ei innstemning, liksom? Sånn er i alle fall ikke jeg. Jeg er full av ulike følelser, omtrent hele tida. Har vært mye sliten i det siste da. I morgen har vi Anvendt musiklæreprøve. Har øvd og øvd, men ting går ikke inn. Tror dessverre ikke det kommer til å gå så bra.

Tenker mye rart akkurat nå; om fremtid, selvstendighet, skole, tid, savn, utilstrekkelighet, håp og vakkerhet. Man kan bli forvirra av mindre. Ellers har jeg det helt fint! Og det er sant. I morgen for eksempel, skal min kjære Helene feire bursdagen sin! Det blir kjempekoselig! Skal overnate og sånn; blir bra. Lørdagen kommer kanskje Silje en tur, og søndagen er det Kvitveisdagen, et årlig arrangement med musikkskolen.

I dag var det altså skolefri for min del, noe som passa meg utmerket, siden vi skulle ha matteprøve i dag! Jeg kunne dessuten sove to timer lenger, og det er godt! Dessverre våkna jeg med vondt i hodet. Jaja, ikke stort å gjøre med. Ei gruppe fra musikkskolen spilte på to barneskoler her på Sula. Koselig! Deretter bar det videre til min gamle barneskole. Der stilte hele korpset i uniform for å rekrutere aspiranter! Etterpå var det bildetaking. Bildetaking er kjedelig, men, det går på et vis.

Marte henta meg etterpå, og vi gikk tur og laga bagetter! Det var ekstremt koselig. Vi hadde visst ei greie for å synge i dag.

Men de fine tinga tok ikke slutt etter at jeg kom hjem fra Marte heller. Sandra fant nemlig ut at hun skulle stikke innom. Hun kunne ikke være der så lenge, men vi fikk oppdatert hverandre og skravla en masse, så det var eksepsjonelt herlig!

Gårsdagen? Den var fin den også! Dro til Skodje for å synge for Demensforeninga. Gøy! Resten av dagen brukte jeg på å snakke med Isabel og Ida. Det er alltid vanskelig å legge på med sine beste venner! Man kommer alltid på noe nytt og genialistisk å snakke om.

Annihilator, et av mine desidert største favorittband, kom ut med ny CD nå! Den heter noe ganske ukreativt, nemlig ”Annihilator”. Men sangene er ikke antikreative! Jeg nyter akkurat nå sangen ”The Trend”, og kjenner hvordan musikken løfter meg opp. Oi, var visst full av store ord jeg i dag. Men store ord er vakre, så lenge de er sanne. Og det er de, virkelig!

Tror jeg må stikke nå. Mirra, min trofaste venninne og bokorm, informerte meg om at it girl 8 var i vente! Og jammen hadde jeg ikke fått en, jeg også! Gjett hva jeg skal bruke kvelden på? Sånn i tillegg til gryterettspising. Anvendt musikklære? Jeg har vel gitt opp, på et vis. Vi får se hvordan det går.

En siste ting; har sånn ca 2 kr på kortet, så beklager om jeg svarer kort eller ikke svarer. Håper på et nytt kort snart!

Ha en nydelig torsdagskveld. Gleder meg til helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!