søndag 25. april 2010

Søndag - Til mine kjære venninner.

Hei.

Dette blogginnlegget er tilegnet mine kjære venninner. Helt klart! Hva skulle jeg gjort uten dere? Jeg aner virkelig ikke. Dere som alltid stiller opp, alltid får meg i godt humør, alltid hjelper til og alltid vet hva dere skal si og når dere skal si det! Ord kan virkelig ikke beskrive hvor godt det er å ha hver og en av dere.

Denne helga har vært full av vennesosialisering, og godt er det! Fredagens prøve gikk ikke så bra, dessverre. Rytmene fikk jeg ikke til i det hele tatt, og jeg ble ikke engang ferdig med den siste oppgava. Håper på 4, men tviler på det også egentlig. Da var det bra at resten av skoledagen var sykt gøy! Hadde to sangtimer, og etter det var det fri helt fram til jeg hadde engelsk. Vi var en stor gjeng som satt og skravla. Dessuten var jeg på Spar og fikk plukka godteri av SuperMarion. Fantastisk! Dessuten lærte jeg også noe nytt; det var noe om sjokolade og vaniljekjeks … Huff, jeg sier ikke mer, haha!
Og bare så det er sagt; jeg ser like mye ned på dere som ser ned på antiordlistebrukere, som dere ordlistebrukere ser ned på oss. Eller noe sånt. Haha, neida!

Kvelden ble tilbrakt hos Helene. Vi spiste pizza, brownies og alt som godt er, sang SingStar, så på TV og skravla. Det var herlig! Overnatta der, og det er jeg glad for!
Håper bursdagen din var herlig, Helene! Gratulerer med overstått. Og gratulerer med dagen i dag, Therese.
Lørdagsmorgenen fortsatte med Unospilling, SingStar og lang frokost! Da jeg kom hjem, var det tid for litt øving og avslapping før Silje og Marita kom i sekstida. Vi gikk på kiosken; jeg kjøpte landgang og et nytt kontantkort! Herlig! Senere kom Birgitte også. Og kvelden besto av … Uno! Seriøst, så gøy. Vi var helt gira vi.

Dagen i dag har ikke vært fullt så bra. Våkna med vondt i halsen; stress, særlig med tanke på sangtentamen på fredag! Jaja. Spilte sammen med Sakarias på Kvitveisdagen, og korpset spilte også. Ikke sånn supergøy. Kaldt. Har ellers lest litt naturfag. Gruer meg til i morgen. Da begynner vi med musikk, dans, dramatentamen. Skal lage ei visning som skal jobbes med til vi skal framføre den på onsdag! Er spent på hvem jeg kommer på gruppe med, hvordan oppgavene blir, og hvordan vi klarer det. Skal være glad når neste helg kommer! Uff, det er lenge til …

Derfor er jeg i alle fall glad for at jeg har mange gode minner sammen med vennene mine å se tilbake på …

Ha en fin søndag, mennesker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!