tirsdag 13. april 2010

Tirsdag - Det er også en dag.

Hei mennesker!

Tirsdag! Jeg er dødstrøtt, selv om jeg sovna kjempetidlig i går. Sov godt hele natta, og hadde ikke mareritt slik jeg hadde i går. Likevel er jeg mye trøttere i dag. Jaja, håper det går seg til utover dagen. Vi har den første dansetimen på lenge nå, særlig for min del som har vært borte en del! Dessuten har vi dramaframføring. Jeg har ikke vært i en eneste dramatime hvor vi har gått gjennom stykket, men det hjelper ikke. I går øvde jeg og Bendik i alle fall, så får vi håpe at vi klarer å gjennomføre på et vis.

I går gikk dagen rimelig som normalt. Kornettime, korps, Paradise hotell. Prata dessuten med min kjære Alexander!

Ellers har min stakkars, lille leselist blitt sendt på reparasjon. Det var noe med et kort inni den. Håper jeg får den tilbake snart. Heldigvis fantes det råd. Nå er min store leselist koblet til min bærbare PC. Trengte ikke engang Dockingstasjon(eller hva det heter). Utrolig praktisk, selv om det nok ser ganske dumt ut.

I dag er det to måneder til jeg har bursdag! Søthet! OG apropos bursdager; gratulerer så masse med dagen, Kamilla og tante Berit!

Ukene framover er utrolig fulle, og i går oppsummerte jeg for mamma, og kanskje aller mest meg selv, hva som faktisk skjer.

Tirsdag 13. april: Selskap hos tante Berit og Kamilla! Kjempekoselig!

Onsdag 14. april: Jeg og Marte skal kjøpe kjole til ballet!

Torsdag 15. april: Korps. Har fått ansvaret for folka fra ungdomsskolen og oppover torsdager fremover.

Fredag 16. april: MD-ball! Gleder meg.

Lørdag 17. april: Skal finne på noe med Camilla, og så er det generalprøve med Sula gospelkor.

Søndag 18. april: Øving og opptreden med Inspire, og så skal jeg synge tre sanger på konserten til Sula gospelkor!

Fortsettelse følger! Haha.

Hadde egentlig planer om ei musikkliste, ettersom jeg har oppdaga mange nye band som fortjener en plass her! Men så fant jeg ut at ei musikkliste krever en god del tid og krefter, for å få beskrevet de flinke folka så mye som de fortjener. Så derfor tar jeg det senere i stedet.

Ok, tror jeg slutter av. Dagens sang: Slipknot – Dead Memories.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!