tirsdag 20. april 2010

Tirsdag - Antiubabbel.

Hei!

Tirsdag! Snart halvveis i skoleuka. Jeg sitter og hører på en utrolig fin sang; Joey Belladonna – Resirement. Ellers skjer det ikke mye nå; venter på at Ragna skal komme! Vi planlegger et ”Anvendt musikklære-party”, siden vi har prøve på fredag. Haha neida. Håper dere skjønte at akkurat det var tull. Men, kanskje vi kan hjelpe hverandre litt? Uansett blir det veldig koselig!

Ellers; det har vært noen fine dager, til tross for at det har vært mandag og tirsdag. I dans i dag dansa vi Sorba, noe som egentlig er ganske søtt. Dessuten laga vi dans, og jeg var på gruppe med Kristina, Simon og Line. JEG var en blomsterplukkende og vekkerklokkeperson. Greit når man lager dans selv; da gjør jeg selvfølgelig ikke noe jeg ikke kan.

Ellers så vi på den andre delen av klassa som framførte for oss i drama. Flinke mennesker, alle sammen! Vi framførte også for dem. Det var en smule skumlere, men det gikk overraskende bra. Har forresten fått vite at jeg har gått opp! Får ikke 3 i drama i år! Får det helt sikkert i dans, og kanskje som samla karakter, men velger å ikke tenke på det. Er fornøyd, og overraska, over at jeg har gått opp. Bare jeg ikke gjør det skikkelig elendig på tentamen neste uke …

Ellers; i går var det en rimelig hektisk dag. Etter en slitsom skoledag gikk jeg bort på kulturskulen. Øvde med Bjørnar, som skal kompe meg på tentamen. Han er kjempeflink, og jeg føler meg 100% trygg på at han gjør det riktig. Synginga gikk imidlertid rett vest i går. Får skylde på
a) Den dårlige klangen i rommet
b) at jeg var dødssliten
c) at jeg var nervøs
d) At jeg kanskje bør øve mer?

Vi sier det sånn, og snakker ikke mer om det. Dro rett videre til musikkskolen på Sula, hvor det også foregikk øving. Skal nemlig spille på to barneskoler på torsdag. Får fri den dagen, faktisk! Ikke fravær heller. Siden jeg går musikklinja, mente kontaktlæreren min at vi ikke skulle ha fravær for sånne ting. Herlig; jeg har nok fravær som det er!

Korps var OK i går. Vi holdt oss selvsagt oppdatert på kampen, særlig siden dirigenten vår er Rosenborgfan. Det ble 1-1 mellom mitt elskede lag og Rosenborg i går. På TV’en omtalte de det som en toppkamp! Og det slo meg; at det er jo faktisk det det er. Ålesund er et topplag! Det føles ganske rart, men ubeskrivelig herlig, å tenke på AaFK som det.

Ok, men nå sendte Ragna melding, så skal prøve å få publisert før hun kommer.
Ha en fantastisk dag!

Gratulerer med dagen i går, Stina.

Og, så må jeg bare få sagt, at det var herlig å snakke med Isabel på søndag! Lenge siden! Glad for at dere har hatt det fint på Beitostølen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!