tirsdag 27. april 2010

Tirsdag - Et uinteressant blablaprinsipp, stort sett.

Hei.

Tenkte bare å skrive en kort, liten oppdatering på hva som skjer. Og det som skjer akkurat nå er? Ingenting! Seriøst. Har vært syk de to siste dagene, og det har resultert i at jeg har holdt senga stort sett hele dagen. Det har også resultert i at jeg har gått glipp av forberedelsesdagene til tentamen, og får derfor ikke være med på den. Prøvde å dra på skolen i går, men måtte dra hjem.

Har veldig vondt i halsen, og i dag våkna jeg opp med minimalt med stemme. Det er egentlig ganske bekymringsfullt. Jeg har sangtentamen på fredag! På torsdag skal jeg øve med akkopagnetør(er det sånn det skrives) også. Jeg tror nok jeg har stemme igjen til den tid, men det har uansett ført til i at jeg ikke har fått øvd slik jeg ønsker. Har mye å øve på! Stress, virkelig. Dessuten føles det helt uvirkelig at vi har to tentamener og en prøve neste uke. Burde gjøre masse, men orker ikke. Er så sliten. Skal gå å spise nå tenkte jeg; trenger å få i meg litt mat.

I går hadde jeg i alle fall en herlig samtale med Isabel! Det var kjempekjempekoselig! Og da fant vi ut at det faktisk ikke er lenge igjen av skoleåret! Mange langhelger og koselige ting venter oss. Har blandede følelser for april/mai jeg.

Ok, men da flyr jeg. Må bare anbefale et fantastisk band! Helloween! De likes meget godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!