fredag 18. juni 2010

Fredag - Sommerferie.

SOMMERFERIE!!!!!!!!!!

Jeg er vanligvis ikke særlig stor fan av store bokstaver og mange utropstegn, (særlig ikke i en riktig så seriøs blogg; haha), men det faktum at det er sommerferie, var stort nok til at jeg var villig til å gjøre et unntak. Det føles helt merkelig. Det kan virkelig ikke ha gått opp for meg at det er faktisk er det. Sommerferie! Kanskje det hjelper å skrive det? Jeg vet ikke jeg; om det høres dumt ut.

Blogg to dager på rad er meget sjelden for min del, men nå er det jo sommer, så hvem vet? Dessuten; kom på da jeg lå og ikke fikk sove i går(døgnet mitt snur seg, sakte men sikkert, opp-ned) at jeg hadde glemt å nevne onsdagens store begivenhet. Jeg og Marte gikk nemlig på Taustua(les: fjellet). Herlig var det! Og det syns jeg faktisk burde stå her i NataliesVerden, siden jeg ikke vil at noen skal gå glipp av at jeg faktisk trener. Av og til.

Ellers; i går gikk jeg og pappa rundt Valen. Det pøsregna, men det var egentlig bare friskt! Prata også med Isabel og Alexander i går!

I dag var vi på skolen; så på flinke folk, hørte rektors tale og sang med MD-koret. Tror egentlig alle var rimelig lei da vi gikk opp som siste innslag. Alle ville ha sommerferie! Hehe, må bruke ordet mange ganger så ingen glemmer det. Som om det kan glemmes! Etterpå var det et raskt møte på klasserommet; vi fikk karakterer og sa ha det og god sommer til alle vi så. Litt trist, på en rar måte. Egentlig mest fint! Heldigvis møtes vi igjen snart! Og det er jo ingenting i veien for å finne på noe i sommerferien!

Jeg, Ragna og Ellisiv feira med tacobagetter, og heldigvis rakk vi 11:45-bussen. Nå gjør jeg ikke stort. Blir mest sannsynlig familiesosialisering i dag.

Er forresten fornøyd med karakterene mine. Fikk 6 i musikk, noe som absolutt føles herlig!

Sånn btw; det var så sykt fullt på bussen til skolen i dag. Jeg endte opp på fanget til Malin, som gikk i klassa mi på barneskolen. Det er sykt lenge siden vi har snakka, så det var jo bare kjekt i grunn! Moralen er: Det er ikke bare ulemper med fulle busser. Eller noe sånt. Å herregud, jeg er virkelig saklig i dag. Som alltid.

God sommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!