mandag 28. juni 2010

Mandag - Søte sommerdager.

Hei!

Jeg kjenner at jeg trenger å få tida til å gå. Jeg kan virkelig ikke tro at jeg reiser i morgen! Flyet går i sekstida tror jeg, men dessverre må jeg vente i Bergen i sånn ca to timer før jeg kan ta fly videre til Stavanger. Så kjedelig det kommer til å bli! Altså er jeg der klokka ni. Men; har jo venta så lenge, så burde vel klare disse siste, lange timene.

Lørdagen, etter å ha slappa av litt og prøvd å la være å sove, ble jeg med Elisabeth og tante-Karro på fjellet en tur. Planen var å rusle opp på Taustua; der er det grusvei hele veien og lett å gå. Slik ble det imidlertid ikke. Vi klarte på et eller annet mystisk vis å gå feil, og endte med å gå(les: vasse) en ufattelig gjørmete vei hele veien. Vi kom aldri til Taustua, så til slutt måtte vi bare snu. Det var koselig, men må innrømme at jeg gjerne kunne tenkt meg en litt tørrere sti … Da vi kom hjem, var det tid for tacolaging. Taco to dager på rad; jaja, sånn kan det gå! Jeg sier uansett aldri nei takk til taco.

Etter at maten var fortært, hadde vi ei viktig oppgave å utrette. Skriver mer om det senere; det er vel på en måte litt hemmelig.
Gårsdagen tilbrakte jeg hos min kjære Sandra. Er ei god stund til jeg ser henne igjen, dessverre, så vi måtte jo bare finne på noe. Omsider fikk jeg også møte kjæresten til Sandra, Kristian. For en genial fyr! Vi satt vel egentlig bare å prata og hørte på genial og mindre genial musikk, og så spiste vi noen fantastisk gode boller som Malin m.fl hadde laga.

Da jeg kom hjem, var det grilling med familien, til tross for litt småregn. Grilling hører sommeren til, så får man bare overse det faktum at været ikke er så bra.

Men da tror jeg at jeg skal gå å gjøre meg klar. Har ei lang shoppingrunde foran meg.

Vi snakkes når jeg er hjemme fra Stavanger igjen! Kos deg masse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!