torsdag 17. juni 2010

Torsdag - Siste innlegg før sommerferien.

Hei!

Torsdag! Jeg har nå en dag igjen av hele vg1. Syns det føles godt jeg! Det har skjedd så mye det siste året; både mye fint og mye litt mindre fint. Men sånn vil det nok alltid være. Og heldigvis ser jeg folka igjen til høsten; i alle fall de fleste! Det skal i alle fall bli fint med sommerferie; gjøre det jeg vil, masse tid til alt mulig, og forhåpentligvis masse sol. Dessuten har jeg planer om å øve masse sang. Hvis jeg vil bli virkelig flink, og ha håp om å henge med i svingene neste år, trenger jeg virkelig øvinga. Det andre året på musikklinja er visstnok det verste når det kommer til arbeidsmengde; mange småfag, pluss at tysk er eksamensfag! Uff. Men jeg har jo faktisk gjort unna noen fag. Aldri mer naturfag, aldri mer engelsk, aldri mer musikk, dans, drama! Det syns jeg faktisk ikke er vemodig en gang. Jeg har gjort mitt.

Det har ikke skjedd stort denne uka, så egentlig har jeg veldig lite å skrive om(som vanlig har vært i det siste). Mandag og tirsdag hadde vi fri, og jeg brukte dagene på å gjøre omtrent ingenting. Har lest mye da, gått rundt Valen med Elisabeth, prata i telefon, farfar kom en tur på mandag … Stort sett det. Tirsdagen hadde jeg jo siste sangtime før ferien da!

I går måtte vi møte opp på skolen i et par timer for å høre på et foredrag om LO. I dag var det Skatteetaten som holdt foredrag for oss, og så så vi på noen dramavisninger. Etterpå gikk jeg, Ragna og Hans Fredrik på Spar for å slå i hel tida til bussen gikk. For en gangs skyld kjøpte jeg ingenting! Faktisk.

Nå skjer det svært lite, og jeg vet ikke om noe spesielt som skjer denne dagen. Får se ting litt ann. På søndag skal jeg i alle fall ha familieselskap! Blir koselig. Ellers blir det familie og vennesosialisering i helga. Det liker man!

Ellers; skal på skolen en tur i morgen, for å få karakterene og for å ha avslutning. MD-koret skal synge, blant annet. ”Danny Boy”, som forøvrig er en veldig vakker sang. Når det gjelder karakterene; tror jeg nok at jeg vet de fleste.


Ellers; drar til Sunndalsøra på onsdag! Seriøst; jeg gleder meg! Det skjer i det hele tatt mye fint i sommer, som jeg ser fram til med bankende hjerte og store, sjelfulle smil! Eller noe sånt.

Uff, har ikke helt skrivelysta i dag. Vil egentlig heller synge. Så da gjør jeg det. Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!