tirsdag 22. juni 2010

Tirsdag - Ser fram til å møte jentene.

Hei.

Tirsdag! I morgen setter jeg kursen for Sunndalsøra. 16:25 går bussen til Molde, og der møter jeg besteforeldra til Ida, og min kjære Isabel! Wii. Vi drar til Sunndalsøra, hvor vi skal okkupere Idas hus et par dager. Jeg gleder meg sånn til å se dere, jentene mine! Ser fram til masse latter, Safarikjeks og gode minner!

Først skal jeg delta på korpsets siste oppdrag før jeg tar totalt ferie fra spillinga. Eller, i alle fall korpset. Garden skal spille/opptre eller hva de kaller det på Color Line i dag. Mitt kjære korps skal spille utenfor inngangen før det begynner. Dette gir oss en gratisbillett til selve showet. Satser på at det blir gøy, at vi spiller noenlunde bra(føler ikke for å drite meg ut foran sykt mange mennesker) og at det ikke blir altfor kaldt.

Siden jeg ikke vet helt når jeg kommer hjem, har jeg pakka litt nå. Dessuten har jeg jo en del tid i morgen. Det er jo ikke så lenge jeg skal være borte heller. Ser forresten fram til å lære Isabel Uno! Det er så søtt. Dessuten føler jeg for å knuse Ida i Bokstavspillet. Som om det er mulig …

I går dro jeg, Ragna, Marion og Ellisiv på shopping og kafetur på Moa. De fleste av oss skal jo på ferie, og på litt forskjellige tidspunkt, så det spørs om vi kan samles igjen på ei stund. Derfor var jeg utrolig glad for at vi fikk til denne turen! Vi spiste god mat, og ikke minst dessert, og gikk i mange butikker. Kjøpte meg en svart topp med en del pynt på, som Marion fant til meg. Alltid gøy å kjøpe seg noe nytt! Har planer om å ha den på meg på Barbara på fredag. Apropos; shopping rakk jeg ikke i dag. Vi tar det på mandag i stedet. Det tar tross alt tid å finne bikini.

I går hadde jeg dessuten en utrolig fin samtale med Mirra. Hun er ei veldig positiv jente som jeg rett og slett digger.

Gratulerer med dagen i dag, Sandra!

Men nå må jeg nesten begynne å ta på meg korpsgenser og sånn. Så vi snakkes når jeg kommer hjem på lørdag! Ja, regner med at jeg skal få klort ned et blogginnlegg da, for å bevare søte minner jeg er helt sikker på at jeg kommer til å bli overveldet av de neste dagene.

Dagens sang: Abanded – Sentenced To Death.

1 kommentar:

  1. May Liss Maristad25/6/10

    Hei Natalie :-)
    Jeg leser bloggen din med jevne mellomrom...synes du er ei utrulig herlig og aktiv jente. Ønsker deg en fin sommer og kos deg masse i Stavanger og ha en "heidundranes høylydt" konsert den 7.juli. Håper vi treffes om ikke så lenge ! Klæm fra ho May Liss

    SvarSlett

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!