fredag 11. juli 2008

Fredag - Ida kommer i dag!

Heihei.

Mitt tiende innlegg! Faktisk.

Jeg tenkte at jeg skulle skrive blogg tidlig idag for en gangs skyld, sånn at vi slipper å bruke tid på det i kveld når Ida kommer. Hah! Som om vi har så mye fornuftig å finne på, egentlig. Skjønt; hva er fornuftig? Er det ikke fornuftig å slappe av og bare prate med en av sine beste venninner, eller? Jo, det synes jeg virkelig.

Våknet tidlig i dag, men kom meg vel ikke opp før nærmere tolv. Dusjet, spiste frokost og nå sitter jeg her og skriver mens jeg hører på en lydbok som jeg har vært ganske oppslukt av i det siste, nemlig Jenta som lekte med ilden av Stieg Larsen. Den er den andre boka i Millenniumstriologien; evig ekkel akkurat nnå, men den må liksom leses likevel.

Var en liten kjøretur med Marte, Chriss og Kamilla i går kveld; kjøpte is og sånn. Jeg styrte musikken, selvfølgelig.

Ok, jeg merker at jeg ikke har så mye å skrive i dag. Kommer tilbake, kanskje, med en mer fyldig rapport i morgen. Nå skal jeg snakke med Idapeii.

Ha det fint!