onsdag 9. juli 2008

Onsdag - Jeg fryser.

Hei.

Nei, jeg har ikke glemt bloggen. Jeg har kommmet opp i mitt åttende innlegg, ikke dårlig, eller hva? Den uka jeg hadde pause, hadde jeg en god grunn. Jeg var langt fra sivilisasjonen(eller; i alle fall langt fra min kjære data. Jeg tror faktisk at det var dataer der, men ærlig talt; jeg har faktisk bedre ting å gjøre på leir, heldigvis.) Uansett, dette ble veldig usaklig. Jeg hadde liksom tenkt å skrive saklig, med akkurat passe innhold av detaljer og få tankesprang i denne bloggen. Så er det jo meg, Natalie, det er snakk om, så hva hva kan man forvente, egentlig?

I alle fall; må kanskje fortelle litt om dagen? Skjønt; jeg må selvfølgelig ikke. Hvis jeg vil, kan jeg slutte å skrive nå. Jeg tror jeg prøver å late som om at det er veldig viktig for andre at jeg skriver her, som om jeg gjør det fordi andre vil det. Det er faktisk ikke sant. Jeg liker å skrive blogg. Jeg aner ikke hvorfor, men, jeg liker det altså. Kanskje jeg liker å snakke om æmeg selv? Nei, egentlig ikke. Jeg liker bare å skrive og la tankene fly, g hvis jeg har en blogg, har jeg en grunn for å starte. Blir som regel ikke til at jeg setter meg ned og lar tankene fly hvis jeg ikke har en skikkelig "grunn". Rart. Forvirrende og rart ble dette. Glem det. Som om du hadde planer om noe annet?

Ja, det var dagen i dag jeg skulle snakke om. Den har vært kjempefin, men jeg fryser.

Sto opp rundt halv tolv, dusjet, spiste frokost(en yougurt, men det var i alle fall mat), og var litt på dataen før jeg tok bussen som gikk 14:00, som faktisk kjører opp til den ganske øde plassen jeg bor på. Ikke for det; jeg trives godt her jeg. Her er ganske fredelig og stille, men likevel ikke så langt fra sentrum. Uansett; jeg var faktisk tidlig ute til bussen, som forøvrig var nesten tom. Gikk av på Bunnpris og møtte Fride. Vi kjøpte Muffins før vi gikk til båten hennes. Hentet Janita og så kjørte vi til byen. Det var en kald fornøyelse, for å si det sånn.

Før jeg går videre; kanskje jeg skal fortelle hvem Fride og Janita er? Fride er en av mine beste venniner som går i parallellklassen min. Janita går en klasse under oss, men er også ven veldig god venninne av meg. Så vet du det.

Vi bestemte oss for å gå på tivoli. Sinnsykt kule karuseller! Der var egentlig bare to stykker som var verdt å ta, så de tok vi to ganger hver. De var heldigvis utrolig artige. Fride og Janita ble ganske kvalme, men heldigvis pleier jeg ikke å bli det. Jeg må likevel innrømme at bakken gynget litt under meg etter de fire karusellturene vi hadde tatt.

Etter at vi var på tivoliet, kjørte vi båten til Brosundet. Det var litt vanskelig å finne en plass å legge til, men det gikk, akkurat.

I byen var det ganske mye liv og mange mennesker. Vi gikk litt rundt; så på ting og koste oss. Fint vær var det, og heldigvis ikke kaldt. Senere møtte vi en venninne av Fride og Janita, Emilie, og hun satt på med oss da vi tok båten hjem igjen i åttetiden. Det var da jeg ble sånn skikkelig kald, og jeg har ennå ikke fått varmen i meg helt igjen.

Jeg hadde ikke fått i meg noe mat siden muffinsen, så jeg kjøpte meg en landgang på Storkiosken. Nam! Ble hentet i nitiden, og nå sitter jeg altså her og skriver blogg. Fikk forresten en hel haug med lydbøker i dag, så da har jeg noe å gjøre de fjorten dagene jeg skal ligge rett ut på stranden og forhåpentligvis bli litt brun. Jeg kan ikke vente!

Noe annet genialt som faktisk skjer allerede på fredag, er at Ida kommer. Ida er en av mine aller, aller beste venninner, men hun bor dessverre på Sunndalsøra, som er en genial plass, men litt for langt unna meg, hehe. Hun har ikke vært her siden januar(så henne jo på leir og sånn, men likevel), så det blir herlig. Jeg gleder meg, Ida! Trenger ditt gode humør og ditt positive syn på ting, kjenner jeg.

Ellers får du ha det fint videre! Takk for at du leser bloggen min; det betyr mye.

Ha det.