søndag 6. juli 2008

Søndag - Det er heldigvis ikke skole i morgen.

Hallo!

Det er så utrolig herlig å tenke på at det ikke er skole i morgen, jeg har virkelig ikke ord. Vanligvis betyr søndagskvelder å prøve, men ikke klare, å legge seg tidlig og å ha det at det er skole neste dag hengende over seg, selv om man prøver å fortrenge det. Det er så godt å tenke på at jeg slipper å stå opp klokken syv i morgen, slipper å sitte på den gamle bussen i nærmere tyve minutter før vi må lide oss ijgennom timer med matematikk, studietid osv. I niende har mandagen faktisk vært den beste dagen sånn faglig, fordi vi har hatt matlaging i tre timer pluss musikk i en time. Matlagingen blir det jo slutt på nå, og tiende kommer til å bli kjedelig, kjedelig, kjedelig. Men hvorfor skriver jeg om skole? Det er lenge, lenge til, og takk for det!

I dag? Sto opp rundt halv tolv, og tok det ganske med ro før klokken ble to. Dro bort til Sandra, og vi satt og snakket en stund før Silje også kom. Var fint å se dere igjen, begge to!

Silje dro i firetiden, og da gikk jeg og Sandra ut i Vågen. Tok bilder, snakket, kjøpte mat osv. Var hos bestemoren henens en tur før vi gikk i Vågen igjen sammen med Malin.

Kom hjem for en liten stund siden, og nå skjer det veldig lite. Skal kanskje være med Marte i morgen; gleder meg!

Har ellers utrolig lite å fylle bloggen min med, så vi snakkes..