fredag 18. juli 2008

Fredag - Molde og Mallorca.

Hei.

Dagens oppdatering uteblir ikke. Men det vil den derimot gjøre i to uker framover. I morgen tidlig går flyet til Mallorca. Blir der i to uker og kommer altså hjem 2. august. Gleder meg stort; jeg er klar for å bli brun, slappe av, høre lydbok, spille kort og spise god mat. Likevel er det fint om dere sender meg meldinger av og til; trenger å være litt oppdatert på omverdenen. Jeg reiser bare sammen med familien; foreldrene mine, pluss onkel Kjartan, tante Norun og søskenbarna mine Kristian og Andreas. Louise, ei venninne fra parallellklassen, skal faktisk også til et hotell i nærheten av der vi skal bo, så jeg håper vi kan treffes!

Ellers; i dag var jeg i Molde. Måtte stå opp klokken kvart på åtte. Jeg var så trøtt at jeg ikke skjønte helt hvor jeg var da pappa vekket meg. Vi dro hjemmefra halv ni og tok halv ti fergen fra Vestnes til Molde. Der fant vi Sellanrå skole, der JBB øvde. Vi øvde fram til rundt klokken ett, og litt over to spilte vi på Rådhusplassen. Gikk bra det! God sommer, JBB folk.

Om noen ikke vet hva JBB er, og har lyst til å vite det, så er det et storband med korpsungdommer fra hele Møre og Romsdal. JBB står ganske enkelt for Junior Big Band. Jeg spiller kornett der, men holder meg i bakgrunnen. Jeg prøver å lytte og lære på alle de utrolige flinke som er med! Så bra vil jeg spille en gang.

Etter at vi hadde spilt, møtte vi tante Maria, onkel Roar og Emma og Liv(dere husker dem?) Vi spiste hamburger faktisk, og så var det på tide å dra hjem. Vi tok kvart på fem fergen hjem og var hjemme for en halvtime siden. Nå har jeg pakket litt, og skal bort til Marte nå. Jeg vet ikke helt hva vi skal finne på men, det ser vi vel ann.

Vi snakkes, kos deg!