lørdag 2. august 2008

Lørdag - To uker senere, jeg er hjemme.

Hei!

Jeg må vel få klort ned et blogginnlegg, nå som jeg har kommet hjem fra Mallorca, nærmere bestemt Alcudia. Det ble en veldig fin familietur; helt avslappende og rolig. Jeg var på stranda om dagen; solte meg, hørte på musikk og lydbok, drakk Cola og bada. Om kvelden var vi ute på resturant og spiste god mat. Etterpå spilte jeg en del kort eller Yatzy sammen med søskenbarna mine; det er lenge siden jeg har spilt så mye Yatzy altså!

Ellers; som jeg sa skulle ei venninne av meg, Louise, til Alcudia en uke mens jeg var der, og vi møttes. Vi skravla utrolig mye, og det var veldig koselig å bli litt bedre kjent med henne.

I dag måtte vi stå opp kvart over tre. 03:15, ja. Jeg fikk ikke sovet på verken bussen til flyplassen eller flyet, men det går bra. Kom hjem for en stund siden, og nå skjer det ganske lite. Vi skal bor til mormor snart, skal spise lunsj. Ellers får jeg se hva dagen bringer. Jeg skal kanskje snakke med Isabel, noe som er utrolig lenge sien og må bli snart!

Framover i sommer har jeg vel egentlig ingen store planer. Jeg må øve, øve og øve til Langevågsdagene, og så har jeg planer om å tilbringe litt tid sammen med Elisabeth, som skal være hjemme i hele august og halve september for å jobbe. Vi skal kanskje på kino, og dessuten til Molde for å se Ålesund knuse dem på mandag. Det blir gøy!

Men jeg klarer ikke å skrive så mye mer; jeg er så sykt rastløs uten å helt vite hvorfor. Kos deg videre!