søndag 17. august 2008

Søndag - Chill dag.

Heihei.

Da satt jeg klar for å skrive et nytt blogginnlegg. Egentlig er jeg ikke i blogghumør i dag, så mulig det blir kort. Eller kanskje det nettopp blir langt, fordi jeg er innstilt på at det skal bli kort? Skjønn det den som kan. Jeg vet ikke. Time will show.

I dag har vært en skikkelig fin dag. Jeg sto faktisk opp rundt elleve, og tok det helt rolig på begynnelsen av dagen. Jeg satt ved dataen og leste bøker fra Sweet Valley High-serien. Skikkelig koselige bøker det!

Etter hvert gikk jeg ut for å sole meg. Det var jo strålende fint vær! Nesten Syden jo, herlig. Etter hvert spiste vi vafler også. Nam; jeg liker vafler. Gjør du?

I firetiden kom Louise en tur. Vi satt på trampolina og babla en stund, før Louise måtte finne ut hvilke bøker jeg hadde. Hun lånte en del til slutt. Så gikk vi på kiosken.
Da vi kom hjem, satte vi oss for å se en film som het The perfect man. Vi har hatt den lenge, men jeg har aldri sett den, så det måtte gjøres noe med! Søt film var det.

Ellers; nå har Louise akkurat dratt og jeg gjør ikke så mye. Akkurat spist. Søstra mi har vært i Molde i helga, og hun kommer nok snart igjen.

Ellers gleder jeg meg stort til morgendagen! Jeg og Marte skal ha hotel cæsar kickoffparteeeeyy!! Det blir herlig. Nesten det eneste bra med at sommerferien er slutt, er at hotel cæsar begynner på igjen. Jeg liker å se på det. Det er faktisk nesten det eneste jeg ser på på TV, så det unner jeg meg selv. Deilig å bare sette seg ned en halvtime og koble ut og vikle meg inn i oppdiktede problemer. Jeg bør kanskje nevne at jeg ikke er avhengig, eller blir hysterisk hvis jeg ikke får sett en episode, for sånn er det faktisk ikke.

Uansett; jeg orker ikke skrive mer. Vi snakkes.