lørdag 16. august 2008

Lørdag - Det er over.

Hei.

Jeg kom meg igjennom dagen! Jeg er lykkelig.

Men jeg begynner med i går, jeg. I går kveld, rettere sagt. Da var det selskap hos søte Elise. Det var kjempekoselig! Vi spiste hjemmelaget pizza og snickerskake(nam!), babla, så film og hadde det artig. Rett og slett supert. Vi så Dreamgirls. Masse masse synging, noe jeg er veldig glad i!

Ellers i går var det litt øving og avslapping. Jeg sovna ikke før det var blitt ganske så sent, så da vekkerklokka ringte klokka fem over halv ti, var jeg ganske trøtt, kan man si. Jeg kom meg opp kvart på ti, selv om jeg egentlig bare ville sove og late som om jeg ikke skulle noe spesielt den dagen.

Jeg dor ut for å ha lydprøve klokka elleve, men fikk ikke synge før nærmere halv ett. Jeg var storfornøyd med lyden, og det roet nervene mine betraktelig.

Jeg var hjemme og skifta og litt sånn, før vi var tilbake igjen cirka klokka to, da det begynte. Vi hørte på korpset og en liten åpningstale, og så kunne jeg bare begynne å spille. Jeg har vært sykt nervøs for dette lenge; der er jo så mange jeg kjenner osv, men denne gangen kan jeg faktisk si at jeg var fornøyd. Det var kjempegøy, og det er jo det viktigste, og dessuten følte jeg at jeg fikk det til slik jeg ville. Selv om jeg er nervøs og gruer meg masse før jeg skal synge, så får jeg det liksom en sånn herlig følelse når jeg er på scenen … En følelse av at det er dette jeg vil, og dette jeg må gjøre framover.

Resten av dagen var herlig. Vi var en gjeng som rusla rundt, hørte og så på andre, spiste Chips osv. Cantainia spilte også; de var kjempeflinke!

Da klokka var nærmere halv seks, gikk jeg, Sandra, Marita, Helene, Silje, Elise og Janita mot Bunnpris. Folk kjøpte is og litt forskjellig, men jeg hadde akkurat spist Chips og var ikke særlig sulten. Janita stakk, men vi møtte Birgitte, og satte oss på tusenårsplassen. Litt senere begynte folk å bryte opp. Jeg dro hjem, fordi jeg var ganske sliten.

I kveld tror jeg faktisk ikke det skjer så mye. Jeg skal snakke med Isabel, og det blir evig koselig! Jeg gleder meg.

Ellers, får vi snakkes. Ha det bra.