onsdag 20. august 2008

Onsdag - Skolen har begynt på igjen.

Hei.

Jeg får vel bare sette meg ned og skrive blogg. Jeg vil bevise at selv om skolen har begynt, så har jeg andre ting å gjøre enn lekser(Ikke at vi har fått lekser enda, men …)

Ok; det var altså første skoledag i dag. Selvfølgelig lå jeg lenge og hørte på lydbok i går. Jeg hater å sovne tidlig, selv om jeg tenker hver morgen at jeg virkelig skal legge meg tidlig den kvelden, blir det aldri noe av. Uansett; jeg kom meg opp klokka sju, selv mo jeg hata vekkerklokka intenst da det ikke gikk ann å slumre lenger.

Jeg rakk skolebussen klokka åtte; tro det eller ei var jeg faktisk ganske tidlig ute. I dag er det selvfølgelig skikkelig fint vær også; bare for å minne oss på hva vi går glipp av.

Det var gøy å se igjen folk, men de fleste jeg pleier å være med har jeg jo vært med i sommerferien også. Derfor kunne jeg godt tenkt meg en måneds ferie til, om ikke mer.

I dag varte dagen bare til kvart over tolv, og det var bra. Vi fikk utdelt litt bøker, skrev timeplanene våre og satt ellers bare og hørte på lærerne som snakka. Det beste var jo friminutta, så klart. Vi har funnet et nytt sted å henge. Yo! Haha.

Uansett; jeg orker ikke å skrive mer om skolen nå. Jeg er tiendeklassing, hva så? Jeg føler meg ikke som det. Bare … En wannabe som ikke vil være tiendeklassing engang. Eller noe lignende, jeg vet ikke. Det blir virkelig skummelt med eksamen. Jeg vil likevel gjerne ha gode karakterer. Jeg vil studere jus. Jeg har lyst til det nå i alle fall, så får vi se hva tiden bringer.

Etter skolen gikk jeg av på et litt tidligere busstopp. Marte kom og henta meg, og vi dro på butikken. Kjøpte oss litt mat, før vi satte gang med oppgaven som besto i å lage Toros ferdigsjokoladekake. Etter litt frem og tilbake, ser den ut til å bli god. Time will show.

Marte kjørte meg akkurat hjem. Nå har jeg flytta noe fra den ene Usb-pennen til den andre, og ellers ikke gjort noe særlig, bare skrevet dette. Jeg tror det er lenge siden jeg har skrevet så mye kødd. Merkeligste blogginnlegget på lenge, sikkert fordi jeg er i et merkelig humør.

Nå er det vel snart middag, om folka kommer hjem snart i hvert fall, og halv seks skal jeg på frisøren. Jeg liker å være hos frisøren! Det er koselig, og jeg føler meg litt freshere når jeg er ferdig. Etter frisøren drar vi rett i selskap til farfar. Han har bursdag i dag. Bare så du vet det; jeg er veldig glad i farfaren min! Det var derfor jeg og Marte lagde kake i sted. Håper den blir god, virkelig.

Det blir vel dagen i dag i korte trekk. I morgen begynner skolen rett på med dobbeltime valgfag)Jeg har tysk) og alle andre fag. Heldigvis får vi ikke lekser før på mandag, og heldigvis er det snart Polen! Du aner ikke hvor mye jeg gleder meg!

Da snakkes vi. Ha det supert!