torsdag 14. august 2008

Torsdag - Kino og Shoppingtur.

Hei.

Jeg har skrevet blogg to dager på rad – Ikke verst. Jaja. Jeg regner egentlig med at det blir mindre bloggskriving når skolen begynner på igjen, eller kanskje innleggene blir kortere og mindre innholdsrike(Ikke at de er superinnholdsrike nå heller altså). Det er så deilig å ha fri; bruke dagen på akkurat det jeg har lyst til! Likevel raser dagene av gårde og det er mindre enn en uke til skolen begynner. Mindre enn en uke!

Ok; jeg får vel skrive litt om kinoen i går. Salen var helt full; det virka som om alle har tenkt å få med seg denne filmen! Men; det er den faktisk verdt. Den var faktisk ganske syk med en helt merkelig, men morsom handling, men det beste syns jeg var sangene. Tenk så mange hitlåter Abba har hatt! Det er helt ufattelig. Jeg kan nevne Dancing Queen, Mamma Mia, Thank You For The Music, Waterloo, I have a dream osv osv. Mange flere var det jo også selvsagt, men har glemt dem i farten!

Uansett; etter kinoen skjedde det ikke særlig mye mer. La meg ganske tidlig, men sovna ikke før i tretida. Jeg lå og hørte litt på lydbok, og så hadde jeg så mange tanker inni hodet at jeg rett og slett ikke fikk sove. Da vekkerklokka ringte klokka ti i dag føltes det som om jeg ikke hadde sovet i det hele tatt. Ti over ti kom jeg meg opp; dusja, spiste frokost og gjorde meg klar. Likevel kom ikke Marte før i tolvtida. En venninne av Marte, Sandra, ble også med, og så var det å traske rundt på Moa i timevis og lete etter kule klær. Jeg fikk kjøpt meg masse klær, sko og til og med et kontantkort, så jeg overlever resten av måneden. Dessuten spiste vi på Dolly, noe som var veldig koselig.

Jeg kom hjem for rundt en halvtime siden; jeg har pakket ut klærne mine og øvd. I dag dikk det ikke så bra med øvinga. Jeg vet ikke jeg.

Nå skal jeg snart bort til Sandra, og jeg tror Marita også er der. Det blir kjekt, tenker jeg. Gleder meg!

Ellers har jeg ikke så mye mer å skrive om, sånn egentlig. Vi snakkes.