mandag 18. august 2008

Mandag - Ferien er snart slutt, jo.

Hei.

Bloggskrivingspower! Eller noe. Jeg føler faktisk at mange har fått seg blogg for tida. Det e kult. Jeg liker å lese andres blogger, faktisk.

Ok; hvor var vi? Jo! I går kveld ringte Marita og fortalte at hun og Birgitte skulle på sykkeltur, at de skulle starte rundt halv ti og at de stakk innom meg en tur. Det var jo bare koselig det. Dessverre tok det litt lang tid før jeg sovna, så jeg sov veldig tungt da Marita ringte klokka ti i dag. Jeg kan faktisk ikke huske alt jeg sa til henne, men jeg skjønte da at de skulle komme om en halvtime, så jeg sto opp, dusja og spiste frokost før Marita og Birgitte ringte på døra. Sprekinger!

De ble en stund; vi satt stort sett bare og prata, jeg laget mat til dem, faktisk, og så satt vi ute og kjente sen herlige sola varme oss. Nå er det snart skole, altså. Tenk å ikke få gjøre slike ting hver dag; sove lenge, være ute med venner eller ha besøk av dem, prate, le og glemme alt som har med lekser og prøver og alt det andre å gjøre, og bare slappe av. Jeg vet at jeg egentlig ikke skal klage; mange begynner jo i dag. Stakkars. Tenk å begynne på en mandag? Denne uka blir heldigvis litt kort, og jeg håper vi slutter klokka ti på onsdag. Men likevel … De to siste feriedagene skal virkelig nytes! De to siste feriedagene, hører du? Det er ikke lenge til. Jeg må nok bare innse det.

Ellers; Marita og Birgitte har akkurat dratt, og jeg sitter og oppdaterer meg på Facebook og Nettby, snakker med folk på MSN, hører på musikk og skriver blogg. Ikke særlig mye, egentlig.

Klokka fem i dag drar jeg bort til Marte på hotel cæsar Kick Off partyy 08. Vi skal GÅ(ja faktisk) på butikken og kjøpe inn ferdigmuffins og litt snacks. Så ser vi hotel cæsar reprisa, før vi setter i gang med å lage muffins og lade opp til det virkelige partyet klokka halv åtte. Hotel cæsar er i gang! Jeg gleder meg, jeg. Og du? Vi er ikke gale. Bare … Oss selv.

Ellers har jeg ikke så mye mer å skrive. Vi snakkes.