søndag 10. august 2008

Søndag - Super helg.

Hei.

Jeg skrev visst ikke i går jeg, men nå slutter jeg å unnskylde meg for det. Det betyr jo egentlig ingenting.

I går begynte dagen egentlig ganske rolig. Jeg sto opp, dusja, spiste frokost, satt ved dataen, hørte på lydbok og øvde. En del ting som må gjøres, bare.

I firetida snakka jeg med Ida. Det var altfor lenge siden, og det var herlig! Da jeg la på, kom Sandra og Silje bort. Egentlig var det bare Sandra som skulle overnatte, men vi fant ut at Silje også kunne det, og at det ville bli genialt.

Vi gjorde ikke så mye i begynnelsen; satt ved kjøkkenbordet og ”drakk” vann og skravla. Mer sier jeg ikke om det tror jeg; vil gjerne bevare ryktet mitt(selv om det nok ikke er så mye å skryte av når det gjelder saklighet).

En stund senere gikk vi på kiosken og kjøpte godteri. Det må jo bare være med på en jentekveld, ikke sant? Silje fikk meg faktisk til å holde meg unna godteriet en god stund, og det var bra så vi hadde til senere. Da vi kom hjem igjen til meg, var vi sykt sultne og satte i gang med å lage taco. Bortsett fra at vi nesten glemte smøret da vi skulle steke kjøttdeigen, gikk matlagningen smertefritt og lett. Det var faktisk så lett at jeg begynte å bekymre meg for om noe var galt, men alt smakte supert! Jeg elsker taco, hvis du ikke allerede har skjønt det.

Senere den kvelden gjorde vi så mye usaklig at jeg ikke helt er sikker på om jeg vil fortelle det. Bind foran øynene bukken? Hvis det ikke sier deg noe, gjør det ingenting. Våre, interne greier som er veldig geniale, sånn egentlig, men som ikke alle trenger å vite om.

I dag sto vi opp rundt 11:40, for som Silje sa: ”Skal vi sove i hele dag?” Vi tok det rolig; spiste frokost, lå ute på trampolina og babla og gikk selvfølgelig en liten tur på kiosken i dag også. Hva annet kan vi gjøre når man bor på en så øde plass? Kjempekoselig var det i alle fall!

De dro rundt halv fem, og da ble det straks ganske stille. Heldigvis hadde jeg noe å glede meg til, så etter en rask middag bestående av kjøttkaker, gjorde jeg meg klar til å dra på kamp. Marte og Chriss henta meg, og vi dro av sted til Color Line. Hvis du ikke allerede har fått det med deg, var det Ålesund – Stabæk som spilte. Jeg synes Ålesund gjorde det veldig bra, men de klarte ingen poeng i dag heller, og Stabæk vant 2-1. Kjipt, men ikke så veldig uventa.

Nå som jeg har kommet hjem fra kamp, har jeg ikke gjort noe spesielt, annet enn å spise og sitte ved dataen. Har laga meg ny Nettby; jeg kaller meg taliiee, og det er bare å legge meg til om du kjenner meg.

Ellers får du ha det fint. Vi snakkes!