torsdag 21. august 2008

Torsdag - Torsdagsmuffinsen består, om ikke i dag.

Hei igjen du.

Jeg kom meg igjennom andre skoledagen også jeg! Det var vanskeligere å stå opp i dag. Jeg har ikke vendt meg til vekkerklokka ennå. Jeg trykker feil hele tiden; Slumre når jeg skal trykke på Stopp og omvendt. Irriterende.

Ellers; skoledagen var tilnærma normalt, men heldigvis begynner vi ikke med arbeidsplan og lekser før i neste uke. I dag starta vi dagen med en time tysk, noe som for så vidt var helt greit. Satt sammen med Anne, Sofie og gjengen som vanlig. I andre timen skulle vi også egentlig ha valgfag, men da skulle rektor holde tale en time i amfiet.

I tredje timen var det RLE(Jeg syns det høres litt merkelig ut men, det er vel egentlig det samme hva det heter), og resten av dagen var det mye Polen og håndballkamp. Norge vant! Med et mål! Det er kult. Egentlig skulle kampen vises på storskjerm i amfiet, men det funka ikke. Ellers fikk vi matteoppgaver som handla om Polen også. Vi får dem visst i lekser neste uke. Det er virkelig hardt å begynne på igjen altså. Jeg bør vel ikke klage men, likevel …

Ellers; jeg var egentlig i ganske godt humør i dag uten å helt vite hvorfor. Jeg var i et litt sykt humør, i alle fall.

Etter skolen ble jeg, Sandra og Silje med Birgitte hjem. Eller; hjem? Vi gikk ut i Vågen. Vi kjøpte boller og satt på Tusenårsplassen og Der! En stund etter måtte folka hjem for å spise. Da ble jeg med Birgitte hjem igjen for å spise der, ettersom jeg bor ganske så langt unna Langevågen.

Senere gikk vi ut og møtte Sandra og Silje igjen, og så kom Camilla også. Vi hadde det kjempegøy i dag! Sykere humor får man faktisk ikke.

Før jeg glemmer det må jeg forresten nevne at vi har fått vite romfordelinga i Polen. Det blir bra! Vi har litt forskjellige rom; ettersom det er ulike størrelser på hotellrom, lugarer osv. Skal i hovedsak dele rom med Sandra, Birgitte og Silje, noe som er supert. Vi fire skal rule båten, eller? Jeg og Sandra skal dele rom når det er tomannsrom, og så vet jeg ikke helt enda hva som skjer med tremannsrommet. Uansett tror jeg nok at det skal gå bra.

Uansett; vi hadde det veldig gøy i dag! Vi gjorde vel ikke så mye annet enn å prate. Har jeg sagt det før? Samma det, vel. I sjutida møtte jeg Helene, og så kom pappa fra et foreldremøte på musikkskolen for å hente meg. Da blir det Torsdagsmuffins i år også, Birgitte! Jeg har pianotime fra 15:20 til 15:40, om du skulle være interessert. Kanskje jeg må ta ti på firebussen hjem i år, og ikke fem på halv fem som jeg gjorde i fjor(da var pianotimen fra 16:00 til 16:20). Vi får se det ann.
Ok; hvorfor i all verden skriver jeg dette? Jeg har en følelse av at jeg er en smule perfeksjonist. Jeg liker å få skrevet ned alle detaljer. Det kan jo for så vidt være greit hvis jeg skulle komme til å glemme noe. Da er det jo bare å gå inn på
www.natalies-verden.blogspot.com
og så husker jeg alt som har skjedd!

Nå har jeg ikke gjort særlig mye; skulle liksom prøve å være smart og slippe litt lekser neste uke med å gjøre noen matteoppgaver, men jeg hadde svært vanskelig for å konsentrere meg. Vi skal spise rundstykker i dag; ellers skjer det vel ikke noe spesielt.

Jeg håper du har det fint.