tirsdag 26. august 2008

Tirsdag - Lite å skrive.

Hei igjen, og takk for i går.

Det er en helt vanlig tirsdag i dag. Det er … Greit. Verken mer eller mindre. Jeg har lite å skrive, men jeg skriver likevel.

Jeg er fortsatt forkjøla. Det var utrolig tungt å stå opp i dag, men, nå er jeg bare tett i nesa. Det funker.

I går snakka jeg med Ida! Det var evig koselig. Jeg vil til Sunndalsøra snart! Dessverre fant vi ut at vi var like umotiverte og leie begge to. Vi skal nok komme oss igjennom det, Ida! Det er jo så mye å glede seg over. Der var jeg faktisk ikke ironisk. Vi har virkelig det. Det handler bare om å se det.

Det var en ganske vanlig skoledag i dag. Vi så ferdig filmen som bi begynte på i går, ”De siste stemmene”. Jeg hadde tårer i øynene; det så Marita. Kanskje er jeg følsom, men … Hvordan kan man unngå å reagere når man hører om slike grusomheter? Det gjør vondt å tenke på. Veldig vondt.

Senere på dagen hadde vi gym. Godt å få brukt kroppen litt!

Ellers; siden jeg kom hjem har jeg ikke gjort stort annet enn lekser, musikk og middag. Jeg har jo selvfølgelig vært på sang; jeg sang selv om stemma var hes. Det gikk merkelig nok ganske bra.

I kveld skjer det vel ikke så mye mer enn hotel cæsar, og så skal jeg snakke med Isabel. Gleder meg til det også, jeg!

I morgen har jeg absolutt ingen planer; vi får se hva tida bringer. Det var vel snakk om en bytur med Elisabeth? Det hadde vært kult, men vi får se!

Ellers får du kose deg. Snakkes når jeg har noe mer, eller mindre, fornuftig å skrive.