mandag 7. juli 2008

Mandag - Sommerferien nytes til fulle!

Hallo!

Idag sto jeg opp klokken tolv. Dusjet, spiste frokost, tok det helt chill. I halv tretiden gikk jeg og Maria en tur rundt Valen. Vi trenger de turene av og til, det er helt sant. Bare snakke om alt og ingenting, stort og smått, mens beina går av seg selv. Det kan ikke beskrives.

Vi stoppet selvfølgelig på butikken og kjøpte is. Maria fikk også et genialt innfall om å kjøpe jordbær, så det jgorde vi. Vi gikk hjem til henne og spiste jordbær med is. Satt ute på terassen og bare spiste og pratet, mens solen varmet ryggene våre og musikk sto på i bakgrunnen. Jeg ELSKER Coldplay, for alle som ikke visste det! Ikke hørt noe av dem? Er vel bare en ting å si: HØR!

En annen genial sang(jeg lo så sinnsykt da jeg hørte den) er The Metal av Tenacious D. Morsomste og mest saklige sangen jeg har hørt på lenge, seriøst.

Ellers; nå skjer det utrolig lite. Det er fint vær ute, men orker ikke være ute hele tiden. Har bestilt bøker, så blir kanskje mindre rastløs når jeg får dem! Har jo et mål å bli brun i sommer også.
Ellers har jeg vel ikke så mye mer å skrive, tror jeg.
Ha en super kveld!