tirsdag 8. juli 2008

Tirsdag - Fin dag.

Hei.

Nok en sommerdag er over. Det minner meg på at egentlig pleier sommerferien å gå veldig, veldig, skummelt fort. Skal prøve å ikke tenke på det, og bare nyte øyeblikkene her og nå. Har det med å tenke litt for mye, og kanskje bekymre meg mer enn nødvendig. Å ikke ta sorgene på forskudd og bare gripe dagen er viktig, men neimen ikke like lett alltid.

Idag sto jeg opp rundt tolv, men det skjedde ikke mye før Marte ringte rundt halv tre. Vi hadde egentlig planer om en sløv dag på Emblemsanden, men det skyet over, så vi fant ut at vi skulle ta oss en tur med Tanja i stedet. Tanja er min fantastiske tandemsykkel som jeg er veldig glad i, om du lurte. Kamilla ble også med, og så syklet vi på butikken og hjem til dem etterpå. Vi var der en stund, før jeg, Marte og Chriss kjørte ut på Mercedes. Marte hentet sin nye, geniale bil, og jeg var den heldige som fikk sitte på med henne, første gang hun kjørte den. Jeg følte meg nesten litt beæret. Det var en syk biltur jeg ike skal si så mye mer om. Genialt var det i alle fall, og jeg kjenenr at jeg gleder meg stort til de mange råneturene vi skal ha Marte. Har en følelse av at vi vil få en del syke og geinale minner sammen med den bilen.

Da jeg kom hjem, spiste jeg litt før jeg dro bort til Silje. Vi spiste jordbær og vafler, gikk ut i Vågen, og tok det ganske chill. Veldig koselig var det.

Har akkurat kommet hjem nå, og det skjer ellers ganske lite.
Skuule bare ønske at jeg kunne støtte folk litt mer; gi noe igjen for alt dere gir meg. Er så glad i dere, vennene mine!