lørdag 5. juli 2008

Lørdag - Igjen.

Hei!

Vet dere hva? Det er faktisk en uke siden jeg dro på leir i dag. Det er sykt, egentlig. Den uka her har gått så fort, men samtidig har den inneholdt så ufattelig mye. Jeg føler jeg nesten har mista tidsbegrepet, hehe.

Det var forresten noe jeg glemte å skrive om da jeg fortalte om leiren (er ikke meninga å skrive så mye om det, men det blir bare sånn. Du får holde ut eller la være å lese), og det var om kjøkkenkosgruppa. Vi kunne velge mellom ulike grupper som kjøkken (som jeg valgte), musikk, friluftsliv, forming, festkomite osv. Første gang vi hadde grupper, bakte vi boller og fylte dem med daim, smil eller nonstop. Sykt gode ble de faktisk, om jeg kan si det. Dessuten var gruppa ganske så morsom. Lo omtrent halve tiden, vil jeg tro.

Den andre gangen lagde vi brownies fra bunnen - Av en toropose. De ble stekt litt lenge og var litt harde, men ellers var det godt. Vi fikk jo is til også, så det funka. Det er jo alltid godt med brownies!

Ellers; kan jo skrive litt om i dag. Sto opp rundt halv ett, dusja og spiste frokost og dro til byen med pappa for å se på keyboard. Fant et herlig et som jeg bare måtte ha! Billig var det også.

Da jeg kom hjem, snakka jeg med Sandra en stund før jeg dro bort til Fride. Vi kjørte båt, var en tur i byen og kjøpte milk shake, og så møtte vi Louise i Vågen. Gikk litt rundt der en tstund før vi kjørte mer båt. Dere er så tøffe!

Kom hjem for en liten stund siden, og har akkurat snakka med Ida. Det skjer ellers ganske lite; mat snart.
I morgen skal jeg være med Sandra; gleder meg sånn til å se deg igjen!

Vi snakkes; ha det fint.