lørdag 14. februar 2009

Lørdag - Happy.

Hallo.

Happy Valentine, folkens! Og ikke minst; masse gratulerer med dagen til min kjære Ida, og til onkel Roar. Glad i dere!

I dag er det faktisk masse å feire. Jeg og Alex har vært sammen i en måned i dag! Så utrolig fint å tenke på, egentlig. Det har vært en skikkelig skinnende og god måned.

Det har imidlertid ikke blitt så mye feiring i dag, siden de jeg vil feire sammen med, bor langt unna. Avstand er noe dritt. Heldigvis skal en av de avstandene viskes litt ut for en stund. Neste søndag drar jeg nemlig til Greåker for å besøke Isabel! Det blir så ufattelig bra det. Der skal jeg være til onsdag, og ser fram til noen herlige dager! Siden Isabel har vinterferie denne uka, og jeg den neste, fant vi ut at jeg kan bli med Isabel på skolen. En tredjeklassing på musikklinja har en meget spennende timeplan, føler jeg. Dessuten gleder jeg meg masse til å treffe alle folka som jeg har hørt så mye om! Ikke minst får vi nok skravla en del og kost oss mye. Jeg skal ta med Ananas og Pærebrus, som de faktisk ikke har ”der nede”. Bare jeg husker det da. Jeg skal selvfølgelig få skrevet en fyldig rapport fra dagene når jeg kommer hjem, men det er noe jeg tenker minst mulig på nå.

Det var dagen i dag ja. Jeg har egentlig ingenting å fortelle. Sov lenge, spiste frokost, slappa av og prata bittelitt med Ida. Vi skal snakkes skikkelig snart! I kveld skjer det heldigvis noe! Det er endelig på tide å få møtt en del folk igjen. Klokka åtte begynner selskapet til Helene og Marita på Betel. Det blir nok evig bra det! Etter at selskapet er slutt, skal jeg overnatte hos Sandra. En komplett fin dag er over, og jeg tviler ikke på at morgendagen blir like fin. Jeg tror kanskje at det er familieselskap i morgen, for søskenbarnet mitt Benedicte blir åtte år. Søthet på høyt plan.

Gårsdagen skjedde det heller ikke så mye. Det ble dessverre ikke tacolaging sammen med Vebjørn, men vi skal nok få tatt det igjen. Imidlertid(jeg har funnet ut at det er et meget kult ord) ble det noe av planene til meg og Marte. Vi var litt usikre på hva vi egentlig skulle finne på(den snøen er irriterende), men til slutt kjørte vi på besøk til farmor, og var der i nesten to timer! Kjempekoselig. Tante Berit kom også etter hvert, så vi satt der og spiste Stratos og klementin mens vi hørte på ”Bergens munnspillklubb” eller noe sånt. Hehe.

Vi dro på Moa en tur også. Jeg var sykt sulten, så kjøpte meg boller med melkesjokolade i. Sykt godt! Dessuten fikk Marte ordna noen greier. Vi var i veldig godt humør da vi kjørte hjemover(Jeg blir alltid i godt humør av å være sammen med Marte), så vi gaula av full hals og kosa oss gløgg i hel.

Kvelden var jeg faktisk sammen med folka her hjemme. Spiste gryterett, så på TV, sånne ting. Var ganske utslitt etter uka, for å si det mildt. Dessuten så jeg endelig filmen fra UKM. Det var ikke akkurat spesielt nydelig, men det er så langt jeg har kommet. Jeg gjorde det slik jeg hadde øvd på det, og derfor var jeg fornøyd. Pedalen min funka ikke da, så pianospillinga var elendig. Det var litt kjipt, siden jeg for en gangs skyld er fornøyd med vokalen. Jaja, ikke stort å gjøre med det, så ingen vits i å tenke noe særlig på det. Prata selvfølgelig også med Alex; en månedsdag samt Valentinesday må jo markeres.

Det er masse snø ute. Jeg liker ikke så godt snø, skal jeg være ærlig. Det blir straks vanskeligere å orientere seg, og dessuten er jeg meget klar for vår nå. Blir i så godt humør av det jeg!
Skjønt; snø er koselig av og til. På julaften, eller når jeg og Maria finner ut at vi skal ake. Eller når jeg står på slalåm.

Da tror jeg nesten at jeg skal gå for å dusje og pakke til i kveld, så vi snakkes. Håper du får en herlig dag!

Dagens sang: Megadeth – A Secret Place.