lørdag 21. februar 2009

Lørdag - Oi, tom for tittelideer.

Hei!

Jeg kjeder meg; derfor fant jeg ut at jeg like godt kunne skrive. Det er en halvtime til jeg skal ringe Alex. På den halvtimen rekker jeg nok akkurat å publisere.

I går var jeg helt ute, tror jeg. Da jeg satt og spiste frokost, hørte jeg på radio slik jeg alltid pleier. P4, for å være nøyaktig. Da kom Phil Collins’ ”A groovy kind of love”, og plutselig begynte jeg å gråte. Ikke sånn veldig; bare et par tårer som trilla. Jeg aner egentlig ikke hva det var engang; jeg var utrolig trøtt og hodet mitt var fylt av merkelige tanker. Jeg vet ikke om det var for at sangen var så fin, eller for at humøret mitt var så rart, eller … Uansett; det var sykt, og kanskje er det litt teit å skrive det nå, men jeg gjør det likevel.

Uansett; skoledagen var i alle fall skikkelig koselig! Cluet var å rydde; jeg og Helene bidro sterkt. Vi la på plass hver vår saks. Joda, så absolutt en viktig bidrag. Det de aller fleste brukte tida på, var å diskutere gårsdagen. Dessuten så vi film av klassa! Flinke folk, og det har jeg sagt før. Vi avslutta dagen med å spise is med Non stop(og Peanøtter for de som liker det, haha). Koselig! Bussene kom klokka elleve. Det siste jeg hørte før jeg stakk, var at det blir knallharde uker etter vinterferien; med prøver i omtrent alle fag, før vi skal begynne på heldagsprøvene. Æsj. Eksamen er visst så tidlig i år, så folk er stressa. Jeg tenker minst mulig på eksamen. Jeg krysser fingre og tær for norsk, og til nød engelsk, skriftlig. Blir det matte … Jeg tør ikke tenke tanken. På muntlig håper jeg egentlig på engelsk eller samfunnsfag(bare jeg slipper geografi). RLE og norsk hadde nok heller ikke vært så ille; det er bare å lese seg til. Matte, naturfag og tysk er veldig nei-fag!

Nå er det i alle fall vinterferie. Det er så ubeskrivelig herlig at jeg har ikke ord. I går gjorde jeg seriøst ingenting. Litt kjedelig, men litt deilig også. Sov faktisk litt etter skolen, sang, så på TV.. Sovna tidlig i går, og sto opp i tolvtida i dag. Dusja og spiste, og så ringte Marita. Jeg dro til henne, og det var skikkelig koselig! Det regna ute, men vi stakk likevel på Spar for å kjøpe påskeegg(vinterferieegg) i lilla kartong. Det var visst utsolgt; i alle fall fant ikke vi dem. Vi var skikkelig gira, så vi gikk på Rema, og der hadde de det heldigvis! Da vi kom opp igjen til Marita, satt vi og så på TV(NRK Super, haha), drakk brus og spiste egg. Herlig. Sandra ringte, så vi var hos henne i tretida, tror jeg. Eller var det fire? Jaja, samma det. Gøy var det uansett! Vi gjorde egentlig ikke så mye; skravla og sånn. Så absolutt bra i seg selv. Rett før jeg stakk, i sjutida, kom Marita på at vi skulle gjennomføre en av våre syke planer. Den har altså vært å lakke neglene; i ti forskjellige farger. Det vil altså si at neglene mine er lakket med rosa, rød, gull, sølv og svart neglelakk. Sykt, men egentlig litt kult. Ser nok ganske frika ut ja.

Nå har jeg spist landgang, og slapper egentlig av med MSN og musikk. Nå skal jeg ringe Alex.
Morgendagen består nok bare av pakking, og kanskje en prat med Lena. Flyet går kvart på fem, tror jeg. Jeg gleder meg sånn, Isabel! Håper jeg sover lenge, så dagen ikke går så sakte.

Da snakkes vi. Kos deg, enten du har eller har hatt vinterferie!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!