lørdag 28. februar 2009

Lørdag - Søthet på høyt plan.

Heija. Nytt blogginnlegg – Nye muligheter. Joda.

Jeg har egentlig ikke så mye å skrive; annet enn om kvelden i går, og egentlig kvelden i forgårs også. Sist gang jeg publiserte, hadde Sandra og Marita akkurat kommet. Det var ufattelig gøy! Vi skravla, skravla enda mer, spiste masse godteri og så spilte vi kort. Vi har fått helt hekta. Det var Amerikaner og Femkamp det gikk i. Ellers sang vi også litt(spilte Idolspillet, men i stedet for CD’er brukte vi mobilspillelistene våre). Folka dro i titida. Da var det gryterettspising, før jeg og Lena endelig fikk gjennomført planen vår om å snakkes. Det ble ikke så lenge, men alt er bedre enn ingenting, og selvfølgelig var det veldig kos!

Fredagen er det ikke så mye å si om, i alle fall ikke dagen. Sov til litt over elleve, spiste, gjorde ingenting. Helt seriøst. Sjelden jeg har så sløve dager altså! Hørte på lydbok, gikk rundt omkring, hørte på musikk … Snakka ikke med noen, verken på melding, på MSN eller i virkeligheten, før folka kom hjem fra jobb i firetida. Da var det middag, og så var det mer ingentinggjøring. I halvsjutida ringte Sandra, og vi fant ut at jeg og Marita skulle overnatte hos henne. Da skjedde det endelig noe; dusja, pakka og så hotel cæsar før jeg dro til Sandra. Marita kom like etter. Vi stakk ned i Vågen og kjøpte godteri og landgang. Herlig! Resten av kvelden ble brukt på spising, kortspilling(helt hekta vi!). Faren til Sandra lærte oss faktisk to nye spill; Bikkje og Spar dame. Kult! Vi sovna vel i tre-halv firetida? Det var så sykt koselig hele greia at jeg egentlig ikke har ord. Sov kjempegodt, og alle tre våkna i ettida. Vi sløva en god stund; spilte litt mer kort og skravla, så det ble ikke frokost før rundt halv tre. Lenge til jeg spiser frokostblanding neste gang altså, hehe neida.

Pappa kom i femtida. Trist å si ha det, men heldigvis ikke lenge til jeg ser folka igjen! Nå har jeg akkurat øvd kornett. I kveld skal jeg til Vebjørn for å se High school musical 3! Blir nok artig. Ellers har jeg ingen spesielle planer; skal prate med Isabel i løpet av helga, men vet ikke helt når det blir. Ellers har jeg fått MAG, noe som alltid er gøy lesning.

Noe veldig, veldig kjipt: Min gratisperiode med Netcom-venner tok slutt i dag, tror jeg. Så ufattelig kjipt! Jeg krysser fingrene for at folka fortsatt er innstilt på at jeg skal få det.

Dagens sang: Evanescence – My Immortal.

Da var det ikke særlig mer, tror jeg? Håper du har det fint. Sorry for litt uinteressant blogginnlegg; skal prøve å komme sterkere tilbake neste gang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!