tirsdag 18. mai 2010

Tirsdag - Trøtt og sløv.

Hei!

Hvem skulle tro det? Hadde såkalt arbeidsvisning i drama idag; skulle vise det vi hadde av soloprosjektet, og folk syns det var bra! Fikk hjelp til å forbedre det, og jeg gleder meg nesten til å vise det fram. Ble nesten litt inspirert. Gleder meg til å få det overstått!

Ellers; hva skjer? 17. mai ble akkurat slik jeg trodde den kom til å bli, så liten vits i å oppsummere. Det var i alle fall en fin dag! På kvelden var det Paradiseseing med familien, med Smågodt og Solo. Usunt, men herlig!

I dag skal jeg på sang; blir kjekt. Ellers blir det val ganske sløve greier; var dødstrøtt i går og er fremdeles ikke uthvilt. Nyter tanken på at det er tre dager til kjæresten min kommer! Er så utrolig glad for at han blir der i begravelsen; trenger ham.

Jeg har ikke stort mer å skrive. Engelsk nå, så hjem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!