mandag 3. mai 2010

Mandag - Matte, helg og snø.

Heihei!

Det snør! Seriøst! Kjempa meg opp P-bakken, med isnende vind og hagl. Det er jo 3. mai. Jeg skjønner ingenting. But; what can we do? Apropos 3. mai; i morgen er det to år siden jeg konfirmerte meg! Sykt. På en måte føles det ikke lenge siden i det hele tatt; på den andre siden føles det som om jeg har levd et helt liv etter det. Det har jo skjedd så eksepsjonelt mye! Jeg har sagt det før; tid er et mystisk prinsipp.

Uff, jeg vil ha helg jeg. Den var skikkelig søt. Fredagen dro jeg som sagt til Sandra, for å ha vår månedlige ”klubb”. Vi laga og spiste pastasalat, så norske talenter og en film(jeg sovna, haha) og skravla masse. Dagen etter var det varme rundstykker til frokost og absolutt søthet! Dessuten prøvde vi ansiktsmaskene som vi egentlig hadde planer om å gjøre dagen før. Jeg tror jeg valgte den riktige; syns faktisk at jeg kan merke forskjell på huda. Den er veldig ren til meg å være! Hehe.

Ble henta i tretida, og da dro vi for å besøke morfar. Snart kom mormor og onkel Kjartan med familie. Koselighet! Vi besøkte min kjære farmor også.

Slappa av hjemme i noen timer før jeg dro til Birgitte, hvor Sandra også var. Vi så slutten av en veldig søt film, spiste masse godteri og prata. En herlig og søt venninnekveld som får meg til å smile!

Søndagen var ikke fullt så morsom. Gjorde masse matte, noe jeg også har planer om å gjøre i dag og i morgen. Er bare så lei! Ellers i dag skal jeg på et foreldremøte på musikkskolen, og på korps. Må nesten det; siden jeg droppa korps begge gangene i forrige uke. Ellers; i morgen skal jeg forhåpentligvis ha sangtime! Blir gøy!

Ellers; i dag hadde vi engelsktentamen. Det er kanskje den siste engelskstilen jeg noen gang kommer ti l å skrive. Med mindre jeg kommer opp i eksamen da, noe jeg så absolutt ikke har planer om! Føler for å være ferdig med engelsk jeg! Uansett, gikk veldig tidlig, så nå sitter jeg hører på Helloween og gleder meg til onsdagens mattetentamen er over. Hvis vi ikke kommer opp i eksamen, har vi vel ikke så mye å gjøre. Norsktentamen neste mandag eller tirsdag, men, det tar jeg ikke så tungt. Vi har jo tross alt norsk i tre år!

Ellers håper jeg du har hatt ei fin helg!

Alexander kommer hit fra den 21. til den 24. mai! Han blir med meg på skolen fredagen, for han kommer så sykt tidlig. Blir genialt! Det var faktisk akkurat de samme dagene som vi var sammen på i fjor. Det må jo bety at det blir bra vel! Jeg gleder meg gullet! Satser på at mai flyr av sted fram til du kommer.

Seriøst; det er snart sommer! Må innrømme at jeg ikke har sånn ekstremt med sommerstemning, og mye av skylda for det har været. Seriøst; tenk om vi må marsjere i hagl og snøbyger på 17. mai?

Ha en søt mandag da mennesker; det fortjener dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!